網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月17日 星期二

楊嘉文:勁爆Body晒冷!32H楊嘉文沙灘玩漏奶 __,楊嘉文,

個Mon就嚟「Big」爆喇…擁有32H勁爆身材的21歲𡃁模楊嘉文(Kana)今年推出寫真,寫真主題是每人心中都有一個身材突出的「DoubleMay」, ...


個Mon就嚟「Big」爆喇…


擁有32H勁爆身材的21歲𡃁模楊嘉文(Kana)今年推出寫真,寫真主題是每人心中都有一個身材突出的「Double May」,而Kana最強的賣點當然是超激凸的身材。為了拍攝出靚相,她到了茶餐廳、公園及屋邨取景,勾起讀者的學生時代回憶。另外講到寫真,就當然一定有索爆的泳衣照片。

在書中大部分的室內景,Kana都真空上陣,結果搞到冷病。她透露:「想效果自然啲,所以好多相都係真空、冇打底,跟住又要吹風同埋濕身,結果凍親發燒病咗幾日!」

提到她赤腳行沙灘晒身材,鏡頭前相當唯美,但原來有苦自己知!她說:「其實沙灘現場有好多垃圾,拍完一日後,我對腳嘅皮膚敏感,依家都仲有一撻撻。經過呢一次後,先至知香港沙灘咁污糟,之後我都有意參加清潔沙灘活動。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!