網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月10日 星期五

苟芸慧:擺兩日酒!苟芸慧宣布10‧19嫁陸漢洋 __,漢洋,陸漢洋,苟芸慧,

苟芸慧10月19日就同陸漢洋拉埋天窗啦!女星苟芸慧今日出席護膚品牌活動時,大方透露和賽車手男友陸漢洋的婚期,指會在今年10月19日於上水雙魚河鄕村會所 ...


苟芸慧10月19日就同陸漢洋拉埋天窗女星苟芸慧今日出席護膚品牌活動時,大方透露和賽車手男友陸漢洋的婚期,指會在今年10月19日於上水雙魚河鄕村會所 ...


苟芸慧10月19日就同陸漢洋拉埋天窗


女星苟芸慧今日出席護膚品牌活動時,大方透露和賽車手男友陸漢洋的婚期,指會在今年10月19日於上水雙魚河鄕村會所簽字註冊,並會分兩日筵開酒席,每天邀請大約二百名嘉賓,她說:「日子係老公揀,因為佢傳統啲,想擇個好日。會分開兩日搞,第一日下午簽字同邀請我哋嘅朋友同同事,第二日就係邀請親戚。」

她透露姊妹團包括老友岑麗香、王君馨及李亞男等,問到鍾嘉欣會否出席?她說:「佢生完要休息,應該唔會嚟。(有冇安排玩新郎環節?)佢(陸漢洋)好醒目,取消咗呢個環節。已經準備晒大利是畀兄弟姊妹!」至於會否搞Bridal Shower?她說原本打算在外地旅行時搞,但要視乎懷孕中的好友李亞男的狀況而決定舉行地點,因不想對方舟車勞頓。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!