網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月11日 星期六

苟芸慧10.19出嫁 分兩日宴親朋 __,苟芸慧,

■苟姑娘原想與姊妹去旅行當婚前派對,但要睇正在懷孕的李亞男狀態。
■苟姑娘原想與姊妹去旅行當婚前派對,但要睇正在懷孕的李亞男狀態。古天樂、謝安琪、苟芸慧、王君馨和樂基兒昨日在中環出席法國嬌蘭GUERLAIN「#190 ...


古天樂、謝安琪、苟芸慧、王君馨和樂基兒昨日在中環出席法國嬌蘭GUERLAIN「#190YearsOfCreation」香水慈善展,他們會親自設計香水瓶做善事,為國際培幼會籌款。

苟芸慧今年2月宣佈與職業賽車手兼富三代陸漢洋結婚,她在活動上正式公佈婚期:「我會喺今年嘅10月19日喺雙魚河結婚,日子係佢(未婚夫陸漢洋)揀嘅,都有睇過通勝同問過啲長輩。」



■苟姑娘與陸漢洋將於10月19日在雙魚河姞婚。資料圖片 ■苟姑娘與陸漢洋將於10月19日在雙魚河姞婚。資料圖片
■(左起)王君馨、謝安琪、古天樂、苟芸慧和樂基兒為品牌設計香水瓶。

■(左起)王君馨、謝安琪、古天樂、苟芸慧和樂基兒為品牌設計香水瓶。
■古天樂與謝安琪見面即傾密偈。

■古天樂與謝安琪見面即傾密偈。

取消接新娘

苟姑娘還說:「我哋會分開兩日搞,邀請大約200位親朋好友到場,因為唔想太逼,真心想同每一位朋友傾吓偈,19號嗰日主要會請合作過嘅同事同朋友,之後會再揀一日,同長輩同親戚慶祝,日子仲傾緊,都係要等佢決定。」姊妹團方面,苟姑娘笑說:「我已經邀請咗王君馨、李亞男同岑麗香做姊妹,仲有一啲surprise嘅姊妹,到時你哋就會知。」之不過講到接新娘環節,苟姑娘笑說:「呢個環節取消咗,佢好醒,佢話唔使咁樣𢭃利是,已經安排咗每個人都會有。」苟姑娘希望可以與姊妹去旅行當bridal shower,但要視乎腹大便便的李亞男狀態,可能最後在香港舉行。

同場的古天樂今次擔任廣告男主角,問他會否希望做廣告導演?古仔笑說:「導演係另一門學問,如果係就要休息吓,好好計劃下劇本先。」古仔還笑說MV更加不懂得拍:「以前拍MV,成日叫我做啲不經意動作,或者你唔願意做嘅動作,其實我唔知佢哋想點。」靚媽謝安琪以露肩連身裙現身,身形明顯比以前纖瘦,阿Kay笑言威過老公張繼聰說:「我真係有做運動㗎,冇呃你哋,佢重到一個地步唔係好適宜跑步,有啲妒忌我,佢都有今日喇!」

採訪:盧妹

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!