網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月11日 星期六

【婆媳關係保持清淡】BB來了觸痛回憶 盧宛茵提家事即爆喊(足本版) __,盧宛茵,

盧宛茵憑《BB來了》裡面嘅野蠻奶奶,令網民like爆,仲推舉佢為今年大熱女配。她雖有一個招牌笑聲,但一講到家事,盧宛茵就感觸,即場爆喊。好似當日佢拍《 ...




盧宛茵憑《BB來了》裡面嘅野蠻奶奶,令網民like爆,仲推舉佢為今年大熱女配。她雖有一個招牌笑聲,但一講到家事,盧宛茵就感觸,即場爆喊。好似當日佢拍《BB來了》呢一幕,佢話中曬自己嘅心聲,戲假淚真。

點擊圖片

BB來了觸痛回憶 盧宛茵提家事即爆喊

她跟帶著兒子,即盧宛茵孫仔來探班的次子阿匡說:「唔知你有冇睇,好似嗰一場講我睇住啲仔小時候片段喊嗰場,真係講起我都想喊。

真係好有共鳴,所以呢套劇成功在又有悲情一面,又有攪笑一面,

我真係覺得呢套劇寫得好好,同埋我好眼淺,少少嘢就咁。」

觸景傷情的,還有是她婚姻破裂,變單親家庭的背景。她說:「有時諗番起離婚,不過而家個個都自立,佢哋有自己嘅家庭,有佢哋嘅事業,我就好開心。」

73年,她在當紅時下嫁新聞主播何鉅華,之後退出娛圈,專心相夫教子,育有兩子一女的她,最後婚姻只維持十多年便離婚。

「係呀,嗰時其實我係最當紅嘅時候,喺《朱門怨》一炮而紅之後,七幾年時好紅,但就已經結婚,嗰時都有人話你咁就嫁咗人,通常一般都唔會,因為你當紅當紮嘅時候,突然走去結婚,跟住就退出,完全退出無做,我都有好多年無做,因為嗰時生兒育女,照顧小朋友,後來我諗都有十年八年,到啲仔女比較大,咁啱搵番我同大碧姐拍嗰套《季節》,就返出嚟拍《季節》,一直就做到而家。

我又無後悔,我覺得有得必有失,而家連孫仔都有,我好開心,覺得始終都係兒孫滿堂好啲,唔係孤令令一個人。」

婆媳關係,她說要保持清淡,才以策安全。

我好開放,新抱有時都會送啲手袋俾我,唔會話有咩階級、裝起個款咁樣,我好隨和。有句說話「相見好,同住難」,你日日見日日接觸,一定會有磨擦,所以最好耐唔耐見吓,關係淡啲咁就無嘢,最好唔好一齊住,唔想咁多磨擦。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next 28app 

提到劇中一幕係佢現實中感受,一時感觸下就喊咗出嚟。

講完傷心處,見到兒孫嘅盧宛茵就即刻笑番。

70年代當紅嘅盧宛茵,為結婚退出娛圈,專心相夫教子,可惜最後換來破裂婚姻,單親家庭照顧孩子。

當年出道不久,喺大台劇《朱門怨》演二少奶,即時走紅。

八十年代復出,與鄧碧雲拍《季節》。

呢張五歲童年相,係佢爸爸操刀影,當時佢手拿一部相機,加上一個招積樣,爸爸攞張相寺參加攝影比賽,最後獲獎。

鍾意就快D Share啦!