網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月11日 星期六

【爆相爆片】夫婦舌戰九巴司機 成車客焗住睇無得走 __,爆相爆片,

大批乘客被迫坐在車內,要等警員到場才能離開。(讀者麥小姐提供)
大批乘客被迫坐在車內,要等警員到場才能離開。(讀者麥小姐提供)再有乘客搭巴士搭到一肚氣,話說周四晚9點幾,乘客麥小姐搭部1A九巴,途中有乘客同車長爭執 ...


再有乘客搭巴士搭到一肚氣,話說周四晚9點幾,乘客麥小姐搭部1A九巴,途中有乘客同車長爭執,搞到車長停低部車,仲成車人無得落車添,足足阻咗廿幾分鐘。而乘客林先生就喺荃灣搭43號九巴,懷疑車長唔識路,結果兜咗入沙田,嘥咗成粒鐘都未返到屋企,真係嬲爆。

麥小姐同林先生都向《蘋果》爆相爆片,麥小姐話周四晚9點幾搭1A九巴諗住返九龍城屋企,部巴士喺尖沙嘴碼頭開出,點知去到彌敦道近佐敦港鐵站就停咗唔開。原來當時有一對夫婦上車,懷疑個男乘客拍卡拍歪咗,俾個車長話佢無畀錢,女乘客喺側邊就同車長嘈,之後仲爆粗鬧車長:「X街司機!」車長聽到咁就㷫嘞,結果唔肯開車仲報警。

最慘就係當時成車客都唔可以落車,麥小姐話有乘客話趕時間,要求落車都唔得,最後搞咗成廿幾分鐘,警員到場先叫啲唔關事嘅乘客落車,留低嗰對爭拗嘅夫婦乘客同車長喺巴士上調查。麥小姐就覺得好嬲,仲同其他乘客一樣,覺得事件之中車長無權唔畀乘客落車喎。

九班回覆指,1A該兩名乘客在油麻地寶靈街站登車,因拍卡問題與車長口角,車長報警處理。九巴督察安排該兩名乘客乘搭其他巴士離開,涉事巴士約半小時後繼續行車。


鍾意就快D Share啦!