掃呢頁CODE去手機

2018年8月5日 星期日

畢彼特:畢安離婚搞2年未解決 安祖蓮娜律師速撇 __,安祖蓮娜,畢彼特,畢安,畢彼特,

畢安搞離婚持續兩年,不過畢佬近日開工就勁風騷!(東方IC)荷里活影星畢彼特(BradPitt)兩年前與安祖蓮娜祖莉(AngelinaJolie)爆離婚 ...


畢安搞離婚持續兩年,不過畢佬近日開工就勁風騷!(東方IC)


荷里活影星畢彼特(Brad Pitt)兩年前與安祖蓮娜祖莉(Angelina Jolie)爆離婚,至今仍然未搞掂離婚手續,當中包括六個仔女的撫養權,雙方爭到面紅耳熱。近日有傳畢佬一方認為安祖蓮娜打算斷絕佢與仔女嘅關係,而且愈來愈荒謬無理,而代表安祖蓮娜的名人律師Laura Wasser亦被指覺得難頂,決定辭職。Laura本身出名為離婚雙方傾掂和解以及共同撫養小朋友,據悉安祖蓮娜亦已經搵咗其他律師接手。

另一方面,畢佬近日於洛杉磯拍攝新作《Once Upon a Time in Hollywood》,身穿復古戲服嘅他上周揸古董車拍攝時,被拍到一時伸脷,一時扁晒嘴,表情多多,似乎心情靚爆,未受離婚官司影響!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!