掃呢頁CODE去手機

2018年8月5日 星期日

湯洛雯:【有啲嘢】湯洛雯羅天宇晒夜景相撞到應 __,羅天宇,湯洛雯,

有冇咁啱呀?無綫小花湯洛雯(靚湯)同羅天宇去年年尾分手,唔經唔覺都就嚟分開咗半年有多!不過呢晚兩人就各自喺igstory差唔多時間上載咗一張夜景相,乜 ...


有冇咁啱呀?


無綫小花湯洛雯(靚湯)同羅天宇去年年尾分手,唔經唔覺都就嚟分開咗半年有多!不過呢晚兩人就各自喺ig story差唔多時間上載咗一張夜景相,乜咁啱呀?

靚湯嗰張就係有個女仔企喺欄邊,但明顯矇矓,而後景相當清晰見到環球貿易廣場(ICC),即係位於九龍一帶,時間係11小時前!而另一邊,羅天宇就喺尖沙咀一頭,對面海係中環,時間係10小時前!而咁橋前者就喺相上畫咗「♥HONG KONG」,後者就打卡,真係心有靈犀,夾都冇咁啱,唔通有啲嘢?

另外,睇落有啲肉地嘅羅天宇轉行肌男路線,佢喺Ig上載做Gym爆肌相,手瓜起𦟌谷到行,形象唔同晒!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!