掃呢頁CODE去手機

2018年8月29日 星期三

《延禧攻略》:【于正爆真正身價】阿佘斥收200萬劇酬荒謬 __,佘詩曼,延禧攻略,阿佘,

阿佘劇酬原來唔止200萬!內地劇《延禧攻略》成為兩岸三地茶餘飯後話題,之前有傳佘詩曼以200萬「超筍價」接拍呢套劇,話晒阿佘都係香港視后,唔通咁嘅價錢 ...


阿佘劇酬原來唔止200萬!


內地劇《延禧攻略》成為兩岸三地茶餘飯後話題,之前有傳佘詩曼以200萬「超筍價」接拍呢套劇,話晒阿佘都係香港視后,唔通咁嘅價錢就請到佢咁筍?

身為《延禧》總監製于正接受內地訪問時,就解開呢個疑團,除咗澄清有關網上流傳阿佘只喺劇組拍攝15日嘅傳聞外,對於一眾演員演片酬問題,于正就話:「我一定要澄清,我們的演員總費用是2400萬人民幣(約2760萬港元),相對於3億的製作費來說,一點都不多,佘詩曼不是傳言的200萬,吳謹言更不是500萬,佘詩曼在組裏拍了74天,片酬也是所有演員中最高的。」

阿佘出席護膚品牌活動時,對於于正爆劇酬是演員中最高的,對此阿佘就未有正面回應:「今次台前幕後合作得好開心,有好多不同話題出咗嚟,有啲真有啲假。(言下之意不只呢個價?)我套用高貴妃一句說話:『幾荒謬的事,只要有人信,都會當成真,所以樣樣事不用解釋太多。』我自己知唔係就得。(依家大受歡迎,賺番晒?)我由一開始都唔覺得自己蝕咗。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!