掃呢頁CODE去手機

2018年8月29日 星期三

鄧卓殷:雙料亞軍鄧卓殷自爆本來只想上台講聲… __,鄧卓殷,

鄧卓殷自爆本來只諗住上台講聲港姐式嘅「多謝」。2018香港小姐已經順利誕生,亞軍兼最上鏡小姐鄧卓殷當晚表現出色,妙答「播種的機」受到不少網民關注。為咗 ...


鄧卓殷自爆本來只諗住上台講聲港姐式嘅「多謝」。


2018香港小姐已經順利誕生,亞軍兼最上鏡小姐鄧卓殷當晚表現出色,妙答「播種的機」受到不少網民關注。為咗多謝各界對佢嘅支持,佢喺社交網發長文感謝大家:「多謝投我一票嘅大家令我個夢冇喺舞台上結束,我本來只諗住上台講聲港姐式嘅『多謝』,點知依家有幸可以向每個祝賀我嘅人講『多謝』。由參選到依家,好感恩有好多一直支持我嘅人。全靠朋友嘅鼓勵,台前幕後工作人員嘅付出,屋企人嘅照顧。」

感激家人支持

孝順女鄧卓殷仲話要特別多謝Daddy,無論幾早都會起身煮早餐比佢食,又多謝媽咪幾夜都等佢返屋企。佢亦好識做咁多謝埋其它十九位佳麗:「因為有你哋,先可以捱住眼瞓度過啲04、06同28(早上四時、六時開工和早上四時收工)。」至於當選後有咩要做?佢話會繼續努力去面對唔同嘅挑戰,希望可以成為大家心中卓慧德殷、卓越殷勤嘅香港小姐。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!