掃呢頁CODE去手機

2018年8月29日 星期三

陳庭欣:陳庭欣狂發攻 男友首晒合照親證女友地位 __,庭欣,陳庭欣,

陳庭欣男友Benny上載為女友慶生照,仲係戀情被公開後,佢首次晒出合照!咪神陳庭欣(Toby)曾經講過要戀情低調,但早前佢就大方喺社交網公開同富二代男 ...


陳庭欣男友Benny上載為女友慶生照,仲係戀情被公開後,佢首次晒出合照!


咪神陳庭欣(Toby)曾經講過要戀情低調,但早前佢就大方喺社交網公開同富二代男友楊振源(Benny)合照。日前(27日)Toby 31歲生日,佢再加碼晒出同男友慶生照片!面對女友強勁攻勢,Benny終於做表示,親證女友地位,而今次亦係自戀情被公開後,佢首次晒出兩人合照!

佢喺Instagram上載當日合照,不過就只係得佢哋兩個,見到Benny攬實Toby,又頭貼頭咁,真係Sweet到一個點!而個背景就有氣球砌成「HAPPY BIRTHDAY HON...」雖然睇唔到之後嘅字,不過相信就係「HONEY」喇!因為Toby之前已經以「我的honey」稱呼男友,而Benny今次亦呼應番大講愛的宣言「Happy birthday Honey ❤」,又喺相上加咗「Forever Love」同心心圖案,Toby仲唔冧到爆!?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!