網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月8日 星期三

「小背心」許靖韻入行8年入不敷支 窮到燶問英皇借6位數字 __,許靖韻,英皇,

■許靖韻以「小背心」身份成名,但原來她不經不覺已入行八年。攝影:林德雄
■許靖韻以「小背心」身份成名,但原來她不經不覺已入行八年。攝影:林德雄許靖韻去年以網絡歌手「小背心」身份揚名,其實她是2010年英皇新秀歌唱大賽三甲, ...


許靖韻去年以網絡歌手「小背心」身份揚名,其實她是2010年英皇新秀歌唱大賽三甲,已經推出過三張唱片。25歲的許靖韻受惠於網絡而為人認識,但樂壇亦因為網絡而沒人買唱片。她日前接受《蘋果》專訪時樂觀地說:「𠵱家搵錢方向唔同,以前靠賣專輯去搵錢,𠵱家多咗網絡世界搵錢,又有唔同活動去搵錢。」



■許靖韻(右)不諱言以大師姐容祖兒為奮鬥目標。互聯網圖片 ■許靖韻(右)不諱言以大師姐容祖兒為奮鬥目標。互聯網圖片
■許靖韻失意時,獲師弟羅力威送她一首demo歌打氣。

■許靖韻失意時,獲師弟羅力威送她一首demo歌打氣。
■許靖韻(中)早前參加內地真人騷《創造101》,可惜未能勝出。互聯網圖片

■許靖韻(中)早前參加內地真人騷《創造101》,可惜未能勝出。互聯網圖片

怕放棄會後悔

屈指一算,許靖韻入行已八年,但她直認經濟情況麻麻,她說:「其實一路都唔OK,我希望今年可以好啲。」許靖韻參賽後考入香港浸會大學財務系,讀大學時推出第二張專輯,但反應欠佳,之後有一年完全沒有幕前工作。

許靖韻回憶:「嗰年自己覺得最難捱,當年仲有一年就大學畢業,媽咪有問我畢咗業後係咪會做番finance啲嘢。我有諗退出,因為覺得冇機會,自己嘅歌冇人聽,我唱過嘅作品好唔啱我,但我又諗如果揀咗做金融,十年後我會後悔,會問自己當時有機會點解唔去試?」

許靖韻最後選擇追夢,為了生活,她藉着歌手身份做賣點去教琴,亦有其他兼職,可惜仍是入不敷支,最後她問英皇借錢,她說:「前後加埋都借咗有六位數字,之後做嘢,慢慢都還番晒。」音樂上,她付出更多努力求變,終於成功打動公司,她說:「嗰年我搵咗好多唔同音樂人同我寫歌,自己又寫咗好多歌,跟住我同公司講,我真係好有心,好想繼續做音樂,公司就喺我畢業嗰年決定再畀我出碟。」



「等緊一隻hit歌」

許靖韻是英皇的「資深新人」,她以大師姐容祖兒為目標:「有佢成績一半都好,𠵱家我仲係2字頭,希望3字頭前可以有少少成績。2字頭仲有青春,仲有時間追求自己夢想,我等緊一隻hit歌。」



■「小背心」去年在九展開騷,自揭身份是許靖韻。互聯網圖片

■「小背心」去年在九展開騷,自揭身份是許靖韻。互聯網圖片

開騷現真身

許靖韻除了是英皇歌手,還有另一個身份「小背心」。去年5月起,小背心在網上翻唱謝安琪、陳奕迅等紅星的金曲,不過這些唱歌視頻從來不見她的樣貌,只知她每次均會穿上不同的小背心,歌藝令網民驚為天人,第一首歌《長相廝守》已有27萬點擊率。去年11月,小背心在九展開騷兼現真身。

問許靖韻會否介意樂迷仍然稱呼她為小背心?她說:「多人識小背心,證明佢係非常有heart嘅歌手,有時叫花名仲親切。」訪問當日,她仍身穿白色背心裙,自言對小背心情有獨鍾:「我屋企有大量小背心,我怕熱,夏天會勁買,起碼有過百件,我冇乜嘢可以露,咪露吓手臂。」



採訪:陳杰

髮型:Veron of Hair Corner

化妝:Khaki Yan

服裝提供:Talulah

場地提供:海利公館




鍾意就快D Share啦!