網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月8日 星期三

【《兄弟大茶飯》洩露戀情】胡定欣 張振朗拍劇期間並肩撐枱腳 __,定欣,張振朗,胡定欣,

關於胡定欣、張振朗嘅「姊弟戀」,雖則男方近日不斷否認,但《兄弟大茶飯》跟《包青天再起風雲》劇組遠赴新疆,鏡頭竟無意間洩漏咗二人嘅關係相當親密。是咁的, ...




關於胡定欣、張振朗嘅「姊弟戀」,雖則男方近日不斷否認,但《兄弟大茶飯》跟《包青天再起風雲》劇組遠赴新疆,鏡頭竟無意間洩漏咗二人嘅關係相當親密。

是咁的,有傳胡定欣、張振朗因為拍攝《包青天》,喺橫店、新疆日對夜對足足50日,所以撻著。男女雙方更先後喺橫店見過家長,事關胡定欣、張振朗嘅父母,都各自去拍攝地探過班,又同劇中演員見過面食過飯。當然,當事人話唔係兩家人食飯,係一大班人。

不過,早喺「姊弟戀」傳出前,兩人相處毫不避忌,《兄弟大茶飯》更影到兩人喺新疆草原上,單獨坐埋一邊「撐枱腳」,唔通真係咁啱得咁橋,飛機撞紙鳶?據劇組人員透露,張振朗份人好幽默,成日都會講笑話氹人開心,唔知當時係咪邊食嘢邊氹緊定欣呢?話晒定欣拍攝期間曾經墜馬,插水式落地,事後呵返好正常啫。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!