網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月8日 星期三

朱晨麗:向錢低頭!朱晨麗冒充傅嘉莉做車震女主角 __,傅嘉莉,朱晨麗,

朱晨麗同傅嘉莉(中)都以性感沙排裝束上陣,非常養眼!藝人傅嘉莉(Kelly)於昨晚的無綫劇集《特技人》首度出場,飾演演員的她穿性感裝束拍廣告,輕露兩吋 ...


朱晨麗同傅嘉莉(中)都以性感沙排裝束上陣,非常養眼!


藝人傅嘉莉(Kelly)於昨晚的無綫劇集《特技人》首度出場,飾演演員的她穿性感裝束拍廣告,輕露兩吋事業線及纖腰打沙灘排球,雖然欲進一步完成高難度動作,不過因連番失敗,最終要「替身」朱晨麗上場,即二話不說完成前空翻殺波動作,獲劇組人員大讚。上圍豐滿的朱晨麗近年鮮有如此性感造型,相信如此突然一「脫」,加上畫面相當有動感,即使僅得短短幾秒,都足已睇到一班宅男心心眼!

而劇中與圈中小生搞地下情的Kelly,發現男方是負心漢四處留情,欲於車廂與對方講數,但卻被狗仔隊拍下片段,最終被寫成車震,搞到情緒低落。事後朱晨麗為搵快錢,受Kelly經理人胡諾言以兩萬元賄賂,向傳媒冒充自己是車震女主角;而朱晨麗為拍廣告以老婆婆Look出現,非常有趣。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!