網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月8日 星期三

陳茵媺:雨天要慶祝?陳茵媺仔女落雨也不怕勁可愛 __,茵媺,陳茵媺,

落雨慶祝方法就係「getwet」喇!最近帶咗三個仔女返加拿大探親嘅陳茵媺,不時喺社交網開心Share近況,今日佢就上載張大合照,留言問大家:「Rain ...


落雨慶祝方法就係「getwet」喇!


最近帶咗三個仔女返加拿大探親嘅陳茵媺,不時喺社交網開心Share近況,今日佢就上載張大合照,留言問大家:「Rainy day in Toronto.... How do you guys celebrate it?(在多倫多的雨天......你們怎麼慶祝?)」

原來慶祝方法係「getwet」,相中見佢哋四人都着上雨褸喺戶外,完全冇畀落雨影響心情,仲笑得好開心,細女Camilla仲揸住個好似水彈嘅物體,網民都大讚佢哋好可愛呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!