網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月1日 星期三

雷凱欣:點先唔怕BB亂咁走?葉翠翠教大家買呢樣嘢 __,翠翠,雷凱欣,葉翠翠,

咁就唔怕啦!「退隱咪神」雷凱欣於社交網上載放一歲兒子於洗衣機入面的相片,指為了可以邊化妝邊睇實囝囝,對此,不少網民指她無腦及黐線!而一些圈中媽媽級被問 ...


咁就唔怕「退隱咪神」雷凱欣於社交網上載放一歲兒子於洗衣機入面的相片,指為了可以邊化妝邊睇實囝囝,對此,不少網民指她無腦及黐線!而一些圈中媽媽級被問 ...


咁就唔怕


「退隱咪神」雷凱欣於社交網上載放一歲兒子於洗衣機入面的相片,指為了可以邊化妝邊睇實囝囝,對此,不少網民指她無腦及黐線!而一些圈中媽媽級被問及對事件看法時,都有不少回應及應受。剛生了第二胎B仔的葉翠翠謂:「其實可以買一啲圍欄,之前未買之前,我都成日要追住個仔,再大肚之後真係頂唔順,買個圍欄擺啲玩具入去,都係一個唔錯嘅方法。(覺唔覺得佢好過分?)我諗佢都係影張相搞吓笑㗎啫!呢個世界唔會有人緊張個仔過佢自己。」

而現時懷中第二胎的張名雅指自己一定不會這樣做,她謂:「平時都有媽咪同傭人姐姐幫手湊B,不過試過有一次喺Cam見到阿仔自己一個人喺廳,傭人姐姐好似行咗去廚房旦關埋門,我已經覺得好危險,因為阿仔可以一秒已經趴咗上椅子或沙發,好容易就會跌親,啲小朋友歲幾,未有危險意識,所以我會特別緊張。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!