掃呢頁CODE去手機

2018年8月15日 星期三

鄺潔楹:女神都輸!鄺潔楹因乜事畀前度劈腿? __,女神,鄺潔楹,

點解呢?近期被封為「仙氣女神」的鄺潔楹原來都曾有過被男友飛嘅慘慘豬經歷,早前她於無綫節目《深夜美食團》中自爆:「講起都想喊,當年我同個位男朋友分手嘅原 ...


點解呢?


近期被封為「仙氣女神」的鄺潔楹原來都曾有過被男友飛嘅慘慘豬經歷,早前她於無綫節目《深夜美食團》中自爆:「講起都想喊,當年我同個位男朋友分手嘅原因,係因為佢揀咗一個胸部比我大嘅女仔。」

現在回想起,當然可以當笑話看,如今鄺潔楹貴為仙氣女神,當然有好多人排住隊想追求,問到擇偶條件,她原來有一個很獨特的想法,她謂:「我唔喜歡太瘦嘅人,但亦唔可以有肚腩喎,女仔係比較矛盾㗎喇,仲有,我好喜歡凌晨有朋友,如果對方凌晨接到我嘅電話,咁大家就啱Channel!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!