掃呢頁CODE去手機

2018年8月15日 星期三

同鄭嘉穎結婚後開腔 陳凱琳:以鄭太身份開始新的一頁 __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,

■升呢人妻的陳凱琳,昨以鄭太身份在社交網留言開始人生新一頁。
■升呢人妻的陳凱琳,昨以鄭太身份在社交網留言開始人生新一頁。鄭嘉穎大前日在峇里迎娶陳凱琳(Grace),兩人進入人生新階段,今日49歲的嘉穎更度過婚後 ...


鄭嘉穎大前日在峇里迎娶陳凱琳(Grace),兩人進入人生新階段,今日49歲的嘉穎更度過婚後首個生日。嘉穎結婚當天已在微博留言:「成家了。」升呢人妻的Grace昨在社交網用英文留言:「以鄭太身份開始新的一頁。」



■黎耀祥夫婦前晚出席婚禮後由峇里返港。 ■黎耀祥夫婦前晚出席婚禮後由峇里返港。

黎耀祥夫婦前晚出席婚禮後返港,談到鄭嘉穎在婚禮真情流露,祥仔前晚在機場出閘後說:「成個氣氛同場面都好感動,好戥佢哋開心。尤其等待新娘子入教堂,心情係興奮開心。」祥仔表示太太送了飾物給新娘子,可有叫嘉穎努力造人?祥仔笑言:「有呀,我叫佢努力!因為喺當地下午行禮後就晚飯,然後有after party,之後啲人就散,我哋就休息喇,但我叫佢唔好休息,要早生貴子。」

採訪:卓寶花

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!