掃呢頁CODE去手機

2018年8月15日 星期三

【玩出禍】早知結果何必當初 候選港姐現身解畫數度落淚 __,港姐,

【新增內容】應屆候選港姐、前組合AsOne成員陳苑澄,日前佢喺fb貼咗條玩「Kikichallenge」嘅片,結果惹嚟瘋狂負評,俾網民狂鬧佢:「害人害 ...


【新增內容】

應屆候選港姐、前組合As One成員陳苑澄,日前佢喺fb貼咗條玩「Kiki challenge」嘅片,結果惹嚟瘋狂負評,俾網民狂鬧佢:「害人害物。」「咪阻X住個巴士站啦。」「弱智都選港姐,仲抖音。」「跳得一啲美態都無。」「有無再落車執返垃圾?」「拍片者危險駕駛,片主就亂丟垃圾。」《蘋果》問過黃國桐律師,佢回覆話:「呢件事的確係觸犯不小心駕駛,唔需要有意外,只要駕駛者沒盡應盡之駕駛責任、令其他駕駛者有危險已經係。不小心駕駛會扣五分,罰款一千元以下。」(新聞連結: https://bit.ly/2OF6HW7 )

噚晚《蘋果》曾經有聯絡過陳苑澄,但係未有回覆,不過以往有唔少藝人出post惹負評之後,跟住好快就會刪post,又或者開post留言兼道歉,但係陳苑澄到o依家都冇喺fb刪走條片,咁啱得咁橋,佢今日下晝又會喺銅鑼灣出席活動,聽講無綫高層對於陳苑澄呢個行徑有啲不滿,認為佢過咗火,按照一貫慣例,「照肺」似乎係無可避免嘅事,仲叫佢今日出席活動,都會為解晝,唔知到時佢又會點講呢?

陳苑澄今日喺宣傳活動上,分別接受報紙同電子傳媒訪問,喺訪問期間,佢為咗呢件事道歉,講講吓仲忍唔住喊,一直喺身邊傍住佢嘅港姐保母,亦早有準備咁遞上紙巾俾佢抹眼淚。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



訪問嗰陣… 訪問嗰陣…
手上兩張紙巾

手上兩張紙巾
右手抹完到左手

右手抹完到左手
助手成手都紙巾standby

助手成手都紙巾standby
有冇咁誇張呀?

有冇咁誇張呀?



今日陳苑澄將會出席活動。(fb截圖)

今日陳苑澄將會出席活動。(fb截圖)
陳苑澄到o依家都冇刪post。(fb截圖)

陳苑澄到o依家都冇刪post。(fb截圖)

鍾意就快D Share啦!