掃呢頁CODE去手機

2018年8月29日 星期三

睇《起跑線》爆喊 馬詩慧籲家長要理性 __,馬詩慧,

馬詩慧(左)和囡囡王麗嘉一齊入場睇《起跑線》。
馬詩慧(左)和囡囡王麗嘉一齊入場睇《起跑線》。星媽馬詩慧(Janet)與何韻詩爸爸何德星(菇爹)等日前到銅鑼灣欣賞印度電影《起跑線》,電影以幽默諷刺手 ...


星媽馬詩慧(Janet)與何韻詩爸爸何德星(菇爹)等日前到銅鑼灣欣賞印度電影《起跑線》,電影以幽默諷刺手法,反映現實的教育議題,眾星看後均有共鳴。身為三名子女之母的Janet回想養育小朋友的辛苦,忍不住爆喊說:「香港家長覺得每個小朋友要入名校,其實每個家長都係想小朋友好。大家要理性,每個人都有自己走嘅路,我嘅立場做到自己鍾意做嘅嘢,最好幫到人,開心快活健康就夠,講就容易做真係好難。」

退休前在拔萃男書院任教的菇爹,直言現時香港的教育非常恐怖,他說:「問題出現嘅係家長與家長嘅競爭,變咗啲仔黐黐哋線。最緊要學生要開心,尊師重道,好多時喺名校係籮底橙係可以發揮到,就好似我其中一個學生杜汶澤,當年讀書衰到阿媽唔認得,𠵱家OK呀!」

採訪:羅慧敏

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!