掃呢頁CODE去手機

2018年8月29日 星期三

譚小環:搵吳志雄拍廣告 譚小環:佢好有MK Feel! __,吳志雄,小環,譚小環,

譚小環今次搵咗吳志雄(右下)拍網上廣告宣傳小食店。藝人譚小環與老公蔡強榮等到九龍灣為小食店新分店舉行開業活動,進行剪綵及切燒豬儀式。小環指開在商場內就 ...


譚小環今次搵咗吳志雄(右下)拍網上廣告宣傳小食店。


藝人譚小環與老公蔡強榮等到九龍灣為小食店新分店舉行開業活動,進行剪綵及切燒豬儀式。小環指開在商場內就不怕打風落雨影響生意,又透露找了吳志雄(大佬B)拍網上廣告:「講MK仔七大件事,有睇過《古惑仔》嘅人都會好有感受。佢好有MK Feel,我20年前同佢合作過。(唔搵鄭伊健?)我都想,但小店Budget有限。」她大讚對方很好,即使身在內地工作亦特別回港幫手。

下個目標開冰室

問到是否賺多了所以首次為小食店拍廣告?她表示想作出新嘗試,而下個目標就是開冰室:「我好懷念香港嘅7、80年代,趁後生想多啲去達成夢想。今次都係舊店嘅Partner。(投資幾多?)呢間同東涌嗰間幾乎同步,兩邊夾埋近7位數字中,好揼本。」

雀籠造型行先咗十年

提到當年CD的雀籠造型,她笑言很多人提起:「大家反應咁熱烈,我都唔介意畀人笑吓。呢個設計其實行先咗十年,啲人初時問我做乜困住自己,十年後就好多人抄我!如果大家想聽我啲歌、睇我唱片造型,就可能要喺冰室喇。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!