網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月2日 星期四

志偉寸港姐變質:我鍾意以前模式 __,志偉,港姐,曾志偉,

■志偉昨日表示明年有意與孫兒拍中秋廣告。
■志偉昨日表示明年有意與孫兒拍中秋廣告。曾志偉昨日在灣仔奇華餅家宣傳新一輯中秋廣告,活動上更與片中三位小朋友齊整餅,志偉表示大孫女17歲,細孫仔亦已5 ...


曾志偉昨日在灣仔奇華餅家宣傳新一輯中秋廣告,活動上更與片中三位小朋友齊整餅,志偉表示大孫女17歲,細孫仔亦已5歲,他有意明年和孫兒合作拍攝。

早前亮相ViuTV的志偉,表示今年未必會參與港姐司儀工作:「睇乜形式啱唔啱自己做,如果好似舊年講兩句說話就費事啦。」網民批評港姐取消海外拍攝變得失色,他認同說:「我鍾意以前模式,有啲嘢可以更新,有啲嘢可以保留原味,大家會想睇泳裝、問答環節、拍外景花絮,雖然都係評判選出嚟,但亦係全民有份,出埠有新聞界一齊去,報道多啲港姐消息,等大家認識多啲,觀眾睇節目會好睇啲。」

採訪:卓寶花

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!