網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月2日 星期四

曾志偉:C1:無綫封殺曾志偉絕迹港姐 __,無綫,曾志偉,志偉,港姐,

曾志偉三宗罪辣㷫無綫。有指流着無綫血的「獎門人」曾志偉,曾希望涉足綜藝組話事,更一度與高層余詠珊鬧不和,但無綫亦放低成見,邀其亮相去年台慶。可惜志偉心 ...


曾志偉三宗罪辣㷫無綫。


有指流着無綫血的「獎門人」曾志偉,曾希望涉足綜藝組話事,更一度與高層余詠珊鬧不和,但無綫亦放低成見,邀其亮相去年台慶。可惜志偉心中的刺難拔走,多番毫不留情狂踩港姐騷,更公然倒戈上ViuTV講波,終於辣㷫無綫下令封殺,而無綫親生仔陳百祥亦忍唔住開腔寸爆志偉:「佢睇唔起TVB!」

其實志偉與無綫多年來的恩怨,千絲萬縷,其一言一行都衝着無綫而來,可謂又愛又恨。打從1995年開始做的《獎門人》系列遊戲節目,收視和口碑極佳,令志偉成為綜藝組的台柱,直至2013年被傳與綜藝組揸旗的余詠珊不和。不過創意十足的二人亦實事求是,以成熟態度處理局面,曾欲雙劍合璧打造一個走出錄影廠、到各區與觀眾互動的全港遊戲節目真人騷,可惜只聞樓梯響,最後亦不了了之。

權鬥失勢挖角對撼

諗頭多多的志偉,早在2016年亞視熄機時,曾傳他四出搵老闆泵水買亞視,兼向無綫幕後人員大挖角,望打造以他為首的製作團隊對撼無綫。據知無綫當時極為不滿,但最後因未成事,就當對方「一時貪玩」而當冇事發生。

2013年港姐競選,志偉又再口出狂言,寸爆由余詠珊統領的新改革賽制,由做現場(Live)變為錄影。錄影期間他更按捺不住:「X你老X!港姐係Live,點解要錄影呀?」及至去年9月,他又再寸爆狂踩,以四個字形容港姐決賽:「慘不忍睹!」

過完一輪「冷河」後,志偉終在去年《萬千星輝賀台慶》「翻生」,正當大家以為彼此關係緩和,好戲卻在後頭!志偉月前竟倒戈為ViuTV的《Good Night Show 全民睇波派對》任嘉賓,並以「明星足球隊」名義,應ViuTV安排,拉大隊往俄羅斯欣賞世界盃的終極大戰,明剃無綫眼眉!他受訪時更指無綫不會如此小器,並坦言與ViuTV會再有合作!此番挑釁行為,引爆無綫高層的怒火,在不能容忍的情況下,決定封殺志偉!

暗諷改革新不如舊

志偉昨日出席「奇華至尊月餅首播禮」,被問到可有留意今屆港姐時,對港姐又愛又恨的他「又嚟料」,先讚佳麗質素比往年好,至於會否擔任港姐司儀?他則笑說:「等佢哋搵我先,要睇吓咩模式,如果好似上年咁,淨係出嚟講幾句嘢就唔好喇。」

由於今年港姐取消外景拍攝,將到西貢拍特輯而被網民取笑由歐洲淪落到本地的西貢時,志偉「寸嘴」說:「越南個西貢?(香港西貢!)西貢咁遠呀?離將軍澳好遠喎!(覺得失色?)我自己就鍾意以前嘅模式,可以不斷更新嘅,但有啲嘢係需要保留原味。香港小姐一年一度,觀眾係期待嘅,大家都會想睇泳裝、問答環節、外面花絮,新聞界一齊出埠報道,大家討論,觀眾對港姐多啲認識,咁節目都會好睇啲。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!