掃呢頁CODE去手機

2018年8月17日 星期五

【夏娃兒】唔吝嗇好身材 陳綺雯:媽咪遺傳得好 __,陳綺雯,

【32C、24、33】■前亞視藝人陳綺雯擁有24吋小蠻腰,她自言要戒朱古力及薯片等零食。
【32C、24、33】■前亞視藝人陳綺雯擁有24吋小蠻腰,她自言要戒朱古力及薯片等零食。前亞視藝人陳綺雯(Aki)擁有32C、24、33美好身段,她受 ...


前亞視藝人陳綺雯(Aki)擁有32C、24、33美好身段,她受訪時表示無特別收身方法:「都係媽咪遺傳得好,佢好瘦、骨架又唔大。我自己三餐食得唔多,不過就冇特別keep,最多都係唔食朱古力、薯片嗰啲零食。」



■Aki笑言平日去沙灘,無論男女只要身材好,都會吸引她的目光。 ■Aki笑言平日去沙灘,無論男女只要身材好,都會吸引她的目光。

Aki謂平日去沙灘,只要身材好,不論男女她都會望:「咁男仔當然會望多啲,異性相吸嘛,不過揀男朋友外表就唔係最重要,最緊要有才華同內涵。」曾出歌殺入樂壇的Aki,透露將會拍劇:「雖然唱歌係我最愛,但自己唔係最擅長,香港唱歌好過我嘅人好多,嚟緊我想拍戲、拍劇先,將會拍蕭定一有份投資嘅香港劇集。」

採訪:盧妹

攝影:沈健程




鍾意就快D Share啦!