掃呢頁CODE去手機

2018年8月17日 星期五

有潔癖唔係大晒|康仔 __,康仔,蘇永康,

有潔癖唔係大晒|康仔今日係七夕,康仔喺度祝各位戀人甜甜蜜蜜,並希望一眾單身人士快啲搵到另一半。早喺上個月,大大小小嘅speeddating公司已經打正 ...


  • 有潔癖唔係大晒|康仔


  • 今日係七夕,康仔喺度祝各位戀人甜甜蜜蜜,並希望一眾單身人士快啲搵到另一半。

    早喺上個月,大大小小嘅speed dating公司已經打正七夕牌頭搞event,可能因為佳節效應,反應都幾熱烈,唔少event都爆晒場,仲畀康仔遇到一位入職以嚟見過最怪嘅客!

    葉小姐係畫室助教,上嚟報名嗰陣已經覺得佢怪怪哋,因為同佢傾咗一陣偈,全程見佢都用張紙巾掩住個鼻。起初康仔以為自己食完咖哩牛腩飯搞到把口太臭,但之後有兩位女同事同佢講嘢,葉小姐都係保持同一動作,康仔先知唔係自己嘅問題......

    Event當晚,公司安排咗呢次6人聚會喺一間西式餐廳舉行,遲晒大到嘅葉小姐成為當晚焦點,因為佢一嚟到已經皺埋堂眉,然後用手上張紙巾抹咗張櫈成分鐘先至肯坐低。康仔當時已經心知不妙,幾可肯定佢係超級麻煩友嚟,估唔到真係出事!

    由於葉小姐遲咗差唔多成個鐘,其餘5個人基本上已經入晒局兼有講有笑,葉小姐變成最odd嗰位,同枱嘅Gavin最識做,主動向葉小姐介紹自己仲握手,嗰刻康仔真係好想走埋去多謝佢搞返旺個場。點知葉小姐呢條八婆癲成咁,同Gavin握完手之後竟然當住對方面拎張消毒紙巾出嚟抹手,睇到成枱人眼都突埋。

    「乜我隻手好污糟咩?」

    「我嚟食飯,點知你頭先摸過咩呀?」

    「我得罪咗你?」

    「衛生啲好!」

    之後Gavin紅到面晒,成個彈起然後頭也不回咁行出餐廳,康仔見到呢個情況都唔知點做,只係見葉小姐用咗一個「我做錯咩?」嘅「摟打樣」望住我。呢一刻我都唔知點解會嬲埋一份,捉咗葉小姐埋一邊,問返佢究竟咩情況。

    「多口問句吖,其實係咪有人迫你嚟?因為由你開始報名嗰一刻,我已經覺得你唔係好情願。」

    「點解你會咁講呢?」

    「你報名嗰時全程用紙巾掩住個鼻,直至頭先都係咁,又用濕紙巾抹手,係咪有咩問題?」

    「我有潔癖,好怕污糟,我啲朋友都知我係咁,唔覺有咩問題!」

    呢個咪就係你嘅問題囉,有潔癖我理解,但抹手之前可唔可以諗吓對方會有hard feeling?喺枱底抹或者扮去廁所嗰時先抹唔得嘅?

    唔好話識另一半吖,查實同朋友交際都係一樣,要尊重人,人哋先會尊重你,將心比己

    專欄作者簡介:

    康仔

    日頭返工攤抖,例牌遲到早走,收工約Friend飲酒,放假陪女玩狗。

    一日冗員,一世冗員,我是康仔。

    Facebook專頁:

    https://www.facebook.com/mynameishonghong/

    鍾意就快D Share啦!