掃呢頁CODE去手機

2018年8月17日 星期五

舒淇:點解?舒淇是旦煮餐飯 馮德倫都會嗌好食 __,馮德倫,舒淇,

甜到漏。藝人舒淇同馮德倫由拍拖到結婚都非常低調,唔鍾意人前高調放閃,不過之前參加一個內地綜藝節目時,舒淇就口快爆咗夫妻間嘅相處模式,搞到同場嘅趙薇都讚 ...


甜到漏。


藝人舒淇同馮德倫由拍拖到結婚都非常低調,唔鍾意人前高調放閃,不過之前參加一個內地綜藝節目時,舒淇就口快爆咗夫妻間嘅相處模式,搞到同場嘅趙薇都讚佢哋恩愛!

舒淇同趙薇參加《中餐廳2》嘅拍攝,一班明星要喺法國經營一間餐廳,佢哋喺廚房忙緊嘅時候,趙薇突然話爆出聽過馮德倫讚老婆煮嘢好食,舒淇聽到之後表現淡然,話佢從來都冇認真煮過一餐好嘅畀馮德倫食,仲反問趙薇知唔知點解?趙薇開頭估馮德倫唔識煮飯,所以唔知舒淇煮得認唔認真,點知舒淇開估話:「無論我煮乜嘢,佢都會話好食。」一向低調嘅舒淇突然放個咁勁嘅閃光彈,唔少網民都話畀佢閃到盲。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!