掃呢頁CODE去手機

2018年8月17日 星期五

【做男一享大台特權】森美何德何能 手揸免死金牌日拍8粒鐘 (足本版) __,大台,森美,TVB,

森美孭飛嘅旅遊節目喺大台熱播,好多網友都話好睇,上年播第一輯已經好好反應,再添食,大台仲搵森美拍新劇《過街英雄》做男一。雖然未到阿姐同三哥呢啲級數,不 ...




森美孭飛嘅旅遊節目喺大台熱播,好多網友都話好睇,上年播第一輯已經好好反應,再添食,大台仲搵森美拍新劇《過街英雄》做男一。雖然未到阿姐同三哥呢啲級數,不過佢就享有同樣待遇,獲免死金牌,一日拍八粒鐘就可以收工。

「因為接部劇時,我已經咗好多工作,有十幾日都要做另一啲工作,咁我唔可以日夜咁拍,大家互相遷就。真係多謝樂小姐同珍姐。」森美說。

世事難料,森美人氣升,他有感而發:「有兩年時間,因為有啲問題接唔到使徒行者,當時覺得屋企人好緊要,好多時間陪太太去旅行,一年去四至五次,兩年就八、九次。後來喺電台做節目講旅行,余詠珊就邀請我做節目,跟住又做旅遊代言人。」

森美是虔誠教徒,他認為很多事情,神早已經幫他安排好,只要好好享受,不要擔心,自然會有好結果,最緊要活在當下,好好去做。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!