掃呢頁CODE去手機

2018年8月22日 星期三

娛刺撈飯:榨乾陳浩民告別M巾 神妻蔣麗莎扮豬御夫 __,陳浩民,

係咁生,真係告別M巾!呢輪中港台三地男女觀眾狂煲《延禧攻略》,仲有內地調查話大專至碩士程度嘅觀眾都有七成,套劇唔單止好睇在班女人點出計仔你爭我奪,仲講 ...


係咁生,真係告別M巾!


呢輪中港台三地男女觀眾狂煲《延禧攻略》,仲有內地調查話大專至碩士程度嘅觀眾都有七成,套劇唔單止好睇在班女人點出計仔你爭我奪,仲講埋「女人唔易做」呢個道理!其中一句網民狂Loop嘅對白,直情講出女人嘅心聲:「皇上是既希望我們賢良淑德,又要美貌出眾,又要儉樸持家,又要有勇往直前的勇氣,他這要的是女人,還是神人哪。」要數多功能嘅神人老婆,我Nuts哥真係要推介陳浩民老婆蔣麗莎!

早排蔣麗莎擺烏龍,個女升小一搞錯變小三,唔少網民借題發揮講到去中港矛盾同中港婚姻,咪以為佢懵盛盛,實質佢係精算師,御夫有術呀!講生仔,真係一開三,嫁畀大自己16年嘅陳浩民時,正值25歲花樣年華,話晒都係一名索模,但佢甘願做生仔機器,正如網民所講:「嫁給陳浩民,告別衞生巾!」一口氣五年生四個,有仔又有女,為陳家開枝散葉,唔怕降Cup走樣!

乾柴烈火玩剃毛

愈生愈多,咪以為做湊仔黃面婆,一定會有小三乘虛而入,蔣麗莎定過抬油!負責吸金撲水嘅陳浩民,都講過淨係仔女一年學費都要30萬以上,未計每個月十皮嘢租豪宅同其他燈油火蠟,條數咁甘,你話佢形象幾花弗都好, 事實佢真係一命救全家,為跑數養家日做夜做,腳都軟仲邊有咁多力水孔雀開屏?有都留畀老婆

佢話過點解做咗「多仔公」,因為小別勝新婚,正因為成日同太太分隔兩地,一見面就乾柴烈火,零舍肉緊激情,之後做咩?唔使畫出腸嘛?兩公婆有幾恩愛?淨係講嗰張陳浩民跪地為大肚妻「剪草」剃毛嘅相,真係勝過千言萬語,連同樣身為「多仔公」嘅陳豪都忍唔住當場反晒白眼話:「唔好嘞啩!」就算陳浩民返到屋企家嘈屋閉,四個小朋友嘈到環迴立體聲,蔣麗莎話兩公婆都好似笠咗玻璃罩咁乜都聽唔到,照樣打情罵俏玩煙韌,仲會玩「後攻」,突然從後攬住老公又錫又抱!

「麗莎抗洪」一打十

全職湊仔嘅蔣麗莎,唔會乜都假手於工人,朝早七點做到凌晨一點,全方位照顧四個仔女,一人分飾奶媽、廚師、水電工、司機、補習老師、心理輔導、遊戲導師,又親自煮三餐、接送返學、教功課、玩遊戲講古仔等等。佢反對送仔女去補習班,情願自己教,一教四個小朋友一齊聽,互相影響學得特別快,而佢教仔都有一套,唔會物質至上乜都縱,重視品格多過學業,亦都反對用手機同iPad湊仔,唔怪得個大女做咗品學兼優科科A嘅「學霸」!古有大禹治水,今有「麗莎抗洪」,舊年颱風「天鴿」襲港,搞到屋企水浸兼玻璃門隨時吹甩,佢二話不說Call管理員夾手夾腳搞掂,完全唔使山長水又遠嘅老公擔心!

最令唔少師奶佩服嘅,就係陳浩民7年前爆出強吻陳嘉桓單新聞,但蔣麗莎不離不棄,仲大住個肚同老公一齊公開道歉,真係少啲器量同大方都做唔到!佢平時開口埋口都讚老公顧家愛妻,天上有地下無,唔怪得陳浩民成日話自己行大運,因為娶咗個內外兼備嘅好老婆!仲講緊女子無才便是德?Out女人已經唔係出得廳堂、入得廚房、上得大床咁簡單。女人多功能,無論小男人、大男人都一樣鍾意,只要個女人強得嚟又識得小鳥依人, 最後留番個Credit畀個男人, 唔好走出嚟猛數條衰佬點廢,仲要加句:「你好叻呀!」一定掂過碌蔗!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!