掃呢頁CODE去手機

2018年8月22日 星期三

灰調有新意 港劇難媲美 __,

張學潤大讚《延禧攻略》服裝用色靚。資料圖片
《延禧攻略》的服飾雖未有跟足歷史,但若從fashion角度去分析《延禧》又如何呢?《蘋果》昨日致電時裝設計師張學潤(NelNel),他大讚《延禧》用色 ...


《延禧攻略》的服飾雖未有跟足歷史,但若從fashion角度去分析《延禧》又如何呢?《蘋果》昨日致電時裝設計師張學潤(NelNel),他大讚《延禧》用色靚:「幾個女主角服裝設計嘅風格都係咁上下,都幾好睇,我最鍾意女主角衣着嘅用色,普遍以灰調為主,雖然初初睇怪怪哋,不過有新意,相比以往清宮劇一味大紅大紫,《延禧》嘅服裝襟睇好多。只係嫌有部份場景,主角同背景有撞色嘅情況出現。」

問到《延禧攻略》跟港劇比較,他慨嘆:「邊有得比?香港都冇budget,多數都係用現成嘅衫。《延禧》嘅衫用嘅布料靚,加上資料搜集做得好充足,睇得出啲手工好仔細。」



鄧小宇認為《延禧攻略》沒必要亦無義務切合史實。資料圖片 鄧小宇認為《延禧攻略》沒必要亦無義務切合史實。資料圖片

鄧小宇:演繹冇咁八婆

《蘋果》亦向著名香港文化人鄧小宇詢問《延禧攻略》是否比《深宮計》好,鄧小宇回覆電郵表示:「起碼表達及演繹冇咁八婆。」《延禧攻略》是否較《深宮計》更為貼近史實,更為美觀?他說:「前者距今才二百多年,較易考據,後者距今千多年,要用想像補充,不過TVB似乎從沒考慮要做其麽考據,甚至刻意俗艷去吸引它的目標師奶觀眾。」鄧小宇對《延禧攻略》的服飾亦很欣賞:「喜歡宮女簡約的髮式和服式,料子選用湖水綠和蝦肉這些清淡色也不喧賓奪主,另富察傅恆的黑服,衣料看來很名貴,cutting好靚,silhouette很fashion。」

採訪:沈麗珠




鍾意就快D Share啦!