網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月28日 星期五

【山雞都駕馭得到】應采兒有乜法寶?逼到陳小春講「100分愛你」 __,小春,應采兒,陳小春,

應采兒係個相當鬼靈精嘅人,就算已經35歲有埋個5歲囝囝,但依然好百厭抵死,無論說話、表情定係肢體,全部都充滿喜感。難怪最近成為內地綜藝節目新寵,拍完一 ...




應采兒係個相當鬼靈精嘅人,就算已經35歲有埋個5歲囝囝,但依然好百厭抵死,無論說話、表情定係肢體,全部都充滿喜感。難怪最近成為內地綜藝節目新寵,拍完一套又一套啦。單單喺節目入面,唯妙唯肖咁扮佢老公陳小春嗰副黑面神嘴臉,都已經夠晒娛樂性!

齋睇應采兒嘅模仿,唔使見到本人,就知陳小春係幾咁麻甩、幾咁山雞。不過,山雞咗幾十年,陳小春都可以因為一個人而改變,嗰個人係得意仔Jasper。事關應采兒曾喺節目中話陳小春䟴(un)腳䟴得好誇張、食飯時嘅面目好難睇,但自從個仔出世後 「現在我兒子出生以後,他好了一點,因為我兒子會講他,我兒子會指著他說:『Daddy 』然後我老公就『哦』。他現在有收斂了。」相信大家都有睇過下Jasper喺《爸爸去哪兒》嘅表現,有個咁冧嘅仔,山雞會變一啲都唔出奇。

其實應采兒都有方法令陳小春軟化架,咪就係死𦧲爛𦧲令陳小春煩不勝煩囉:「(老公愛不愛我?)愛。(有多愛?)好愛。(1到100?)100。(嗯,好好。)」陳小春續說:「我以前不會回答,她現在要回答,逼我回答就回答吧。」

果然係「一物治一物,糯米治木蝨」。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!