網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月28日 星期五

復仇者聯盟3:無限之戰:《復仇者4》疑似美國隊長造型搶閘曝光 __,復仇者4,復仇者聯盟,復仇者聯盟4,美國隊長,

美國隊長疑似新造型曝光,望落與初代造型差唔多!漫威(Marvel)超級英雄晒冷大作《復仇者聯盟4》(Avengers4)自開拍以來一直神神秘秘,務求畀 ...


美國隊長疑似新造型曝光,望落與初代造型差唔多!


漫威(Marvel)超級英雄晒冷大作《復仇者聯盟4》(Avengers 4)自開拍以來一直神神秘秘,務求畀到一眾忠粉驚喜!雖然粉絲仍要等多半年先睇到,但噚日網上就出現一批疑似今集的造型照,其中包括「美國隊長」的新造型。

上集阿Cap留長頭髮留鬚一反過去幾集的青靚白淨形象,而根據的造型照,今集阿Cap的造型就「還原基本步」與初期《美國隊長:復仇者先鋒》(Captain America: The First Avenger)的造型甚為相似。

除了阿Cap之外,「黑寡婦」以及「Marvel隊長」疑似新一集《復》的造型照亦曝光。其中多次「變髮」的「黑寡婦」今次再換髮型紮起條辮。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!