網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月15日 星期六

【亞視花旦中降頭患抑鬱消失12年】46歲蔡曉儀靠乜嘢逐步好轉? __,亞視,蔡曉儀,

蔡曉儀曾經喺泰國拒絕過一個有婦之夫追求後就中降頭,隨即性情大變患上抑鬱兼兩度尋死。聽落好似誇張但唔係講笑架,《壹》仔就曾經見過佢精神渙散、雙目無神咁呆 ...




蔡曉儀曾經喺泰國拒絕過一個有婦之夫追求後就中降頭,隨即性情大變患上抑鬱兼兩度尋死。聽落好似誇張但唔係講笑架,《壹》仔就曾經見過佢精神渙散、雙目無神咁呆企街頭十幾廿秒,一睇就知佢精神狀況唔樂觀。好彩,之後《壹》仔每次見到佢,精神都一日比一日好,歸根究底都係得到愛情嘅滋潤。

最近《壹》仔又見到蔡曉儀,雖然仲係口擘擘、面部表情僵硬、無咩神氣咁,但對比起以前嘅迷糊狀態,而家已經好好多架喇,或者係多得男友悉心照料啩。事關佢哋兩個出街拍拖,雖則唔似十八、廿二咁手拖手sweet sweet,不過喺一啲細節位絕得睇得出男友嘅細心,好似等過馬路期間,蔡曉儀又再擔天望地發呆,但當轉咗綠公仔,男友會回頭提一提醒佢,將蔡曉儀拉返嚟現實世界繼續上路;又例如佢哋呢日出街,點睇都知目的係陪男方買嘢,但見到啱蔡曉儀嘅商品時就會停低研究下,佢手上嘅護腰坐墊相信就係for蔡曉儀嘅,話晒女方不時都會用手撐下腰背,應該係四十有六開始有腰酸背痛毛病啦。

亞視訓練班出身嘅蔡曉儀,當年因被指似李嘉欣成為亞視當家花旦之一,一度同萬綺雯齊名,可惜02年後消失幕前12年,事後得知原來佢精神狀態出現問題。而家有個男友喺身邊傍住行下街,過返啲平實日子,相信蔡曉儀情況會越來越好。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!