網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月15日 星期六

【公廁/做X】師姐睇唔過眼鬧「好Cheap」 馮盈盈:有人用兩把尺去衡量 __,盈盈,馮盈盈,

馮盈盈喺節目說話粗鄙,兩位師姐莊思明同楊洛婷都唔係咁贊同。(ig圖片/資料圖片)
馮盈盈喺大台節目《後生仔傾吓偈》中話港姐嫁有錢人就會被指係「公廁」或「做X」,唔少人都覺得言論太過大膽。2010年港姐季軍莊思明今日接受傳媒訪問時,直 ...


馮盈盈喺大台節目《後生仔傾吓偈》中話港姐嫁有錢人就會被指係「公廁」或「做X」,唔少人都覺得言論太過大膽。2010年港姐季軍莊思明今日接受傳媒訪問時,直言覺得好cheap,佢話:「唔好理係咪香港小姐,作為藝人咁講唔應該,仲要喺節目內講,影響睇嘅人,時下年輕人又會學㗎嘛。加上佢係冠軍,更唔應做呢啲字眼,會徹底影響港姐形象,會搞到好cheap,唔應該咁講嘢。」



而03年港姐亞軍楊洛婷被指嫁個有錢人,早前同老公、樂隊Dear Jane主音黃天翱(Tim)斥資逾二千萬購買清水灣傲瀧一個單位連車位,(相關新聞: https://bit.ly/2NfezBe ),楊洛婷笑說:「我都希望佢(Tim)係呀,我都想唔使做。Maybe generation gap!可能細路女,講吓笑。」



對於師姐未能接受大膽言論,馮盈盈今日都有解釋番點解會咁講,佢話﹕「其實睇番個節目,我係話如果女仔嫁個有錢人,就會有人話我哋『點點點點點點……』我哋係轉述番,有時喺網上或坊間有啲好偏頗、好不實嘅意見及批評,總有人喺茶餘飯後食花生,畀一啲佢哋好主觀,純粹佢哋嘅諗法擺喺女仔身上。」



盈盈自言係因為抱不平,佢話:「有時坊間對我哋啲女仔或女藝人,係用兩把尺嘅標準去衡量,咁其實對我哋女藝人及出名啲嘅港姐,甚至對我哋女性嚟講都係好唔尊重同唔公平,因為女仔其實有權利去選擇自己幸福。」不過盈盈亦承諾會檢討:「呢啲字眼真係網民成日講,其實睇節目覺得太過火,咁網民用呢啲字眼攻擊其他人都係咪太過火呢?喺網上話人冇問題,拎上節目講就有問題?!如節目上要收歛啲,可能之後再審視吓,用字再溫和啲、忍晦啲,今次引起大家討論,都可以睇吓電視呎度可以去到邊,係幾有價值同意義嘅討論。」



而拍檔麥明詩亦幫口話:「其實只係複述,唔講呢兩個詞彙就講唔到呢件事。其實咁形容女仔都係唔好,來源其實係來自佢哋(網民)。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



馮盈盈喺節目說話粗鄙,兩位師姐莊思明同楊洛婷都唔係咁贊同。(ig圖片/資料圖片) 馮盈盈說話雖然大膽,但就吸引好多宅男粉絲。(ig圖片) 馮盈盈說話雖然大膽,但就吸引好多宅男粉絲。(ig圖片)
莊思明覺得馮盈盈嘅說話會影響港姐冠軍形象。 (ig圖片)

莊思明覺得馮盈盈嘅說話會影響港姐冠軍形象。 (ig圖片)
 楊洛婷被指嫁有錢仔Tim,但佢笑言自己都想唔使做。(ig圖片)

楊洛婷被指嫁有錢仔Tim,但佢笑言自己都想唔使做。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!