網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月13日 星期四

娛刺撈飯:15億駙馬回春一千次 陳凱琳口爆甜醬狂晒命 __,凱琳,陳凱琳,

15億駙馬,唔係個個做得到!唔知大家有冇留意,單車運動入面嘅競輪賽,竟然有個譯名叫「凱林賽」,呢件事真係令人𢱑爆頭。就算日文「KEIRIN」要音譯,譯 ...


15億駙馬,唔係個個做得到!


唔知大家有冇留意,單車運動入面嘅競輪賽,竟然有個譯名叫「凱林賽」,呢件事真係令人𢱑爆頭。就算日文「KEIRIN」要音譯, 譯做「騎練賽」,唔係啱音得嚟,仲啱埋單車係要嚟騎嘅意思咩?之不過咁,當你知道要贏「凱林賽」,唔一定要最具爆發力,速度亦唔一定要最快,甚至技術都唔一定要最好,最重要係有合適嘅戰術,加埋少少運氣,咁就乜都明白晒

好似陳凱琳咁吖,三年前同年齡相差二十二歲嘅鄭嘉穎搞父女戀,根本就冇人睇好佢哋,甚至連陳凱琳老竇都用「蝕本」嚟形容呢段戀情。點知陳凱琳唔止成功綁住咗嘉穎,仲搞到呢位出年就到半百嘅冇腳雀仔,興奮到以「帶畀我嘅喜悅、快樂,係從來未試過!」嚟形容老婆仔,完全唔怕你妒忌佢幾十歲人都可以搵番初戀。就算全世界睇死,都可以震到一地眼鏡碎。

毫無保留放閃

雖然話父女戀難得修成正果,係好值得晒吓命嘅。之但係呢位「出爐鄭太」,講乜都老公前、老公後,唔止大爆老公當日點樣喺飛機上求婚,又話老公畀咗個好好嘅婚禮佢,又話老公係自己心目中嘅男神,仲成日「好叻呀、好叻呀」咁讚老公,將個老公捧到上天,呢招梗係係男人都受不過咁喎,咁樣毫無保留以勝利者姿態出現,慌死冇人知佢甜蜜到死咁,就令佢成為咗女人公敵。

講真,陳凱琳之前已經被網民玩針對,攞黃秋生話佢演戲多小動作單嘢嚟借題發揮,又上無綫官網搞事,話口碑不俗嘅《平安谷之詭谷傳說》,冇陳凱琳份演會更好,擺明係紅眼症發作。依家佢唔止第一次談戀愛就順利嫁得出,個老公仲要係王馨平、周勵淇同佘詩曼嘅前度,又點會唔令人恨之入骨,想舔走佢啲甜醬吖!

「一千個願意」𦧲飯應

即係咁,陳凱琳貴為港姐冠軍級人馬,仲要家族資產數以十億計,本身都已經好令其他女士們羨慕妒忌恨。仲要同老公一齊回帶,大講老公喺婚禮上唱當年做歌手嗰首《一千個願意》嘅典故,又話:「想忍住唔喊,但望到嘉穎流咗一滴淚,佢竟然比我早喊。」咁都未算最冤氣。嘉穎爆陳凱琳曾經問首歌係咪講佢,而佢竟然答係,咁都講得出!若果九十年代金曲都可以係講緊九零後嘅陳凱琳,咁當年嘉穎「棒球小子」個朵都係關陳凱琳事㗎啦,因為棒球支棒係直不甩冇曲線㗎嘛,好似陳凱琳咁內外在條件優厚嘅窈窕淑女。

不過話分兩頭,話唔埋嘉穎係講真嘅都唔定。事關十五億駙馬呢個身份,絕對係可遇不可求,你走去問全港所有男士,佢哋都肯定會𦧲飯應答你佢哋「一千個願意」!話之從今以後只可以修心養性,只可被一個人「騎練」吖!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!