網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月13日 星期四

【打到指骨移位】薛凱琪為拉筋倒吊 與梁靖琪互毆拳拳到肉 __,梁靖琪,薛凱琪,

投資超過1.8億港元嘅網劇《蝕日風暴》,9月22日就會喺黃Viu煲劇平台獨家首播,香港型男張智霖鬥台灣型男王陽明,係幾吸睛嘅!不過,講到吸引,就一定係 ...




投資超過1.8億港元嘅網劇《蝕日風暴》,9月22日就會喺黃Viu煲劇平台獨家首播,香港型男張智霖鬥台灣型男王陽明,係幾吸睛嘅!不過,講到吸引,就一定係做重案組高級督察嘅薛凱琪同做罪犯嘅梁靖琪互打嘅戲份。其中有一場係講佢兩個要喺警局內互毆,Fiona同Toby都好唔錫身,埋位就嚟料,拳拳到肉,仲愈打愈high咁,好似唔痛。直到導演嗌cut,佢兩個先V嘩鬼叫咁話痛,仲要互揸藥油,先知原來大家都冇留力,堅打落去。

平時有做開gym嘅Toby,知道要拍《蝕日風暴》前,特別去學泰拳,增強打人力度。唔好睇Fiona嬌滴滴咁呀,佢為咗打得似模似樣,走去倒吊拉筋。聽Fiona講,佢因為打而屈到手指,指骨有啲移位,之後睇咗一段時間骨醫,西式、消炎、刮痧都有做,好彩佢唔怕瘀傷,仲話拍得好,乜都冇所謂!

鍾意就快D Share啦!