掃呢頁CODE去手機

2018年9月20日 星期四

【老婆再有喜】「喺我呢個年紀做到爸爸,係恩賜」 52歲郭富城識「講笑」 __,郭富城,

右圖攝影︰林德雄
郭富城同周潤發繼《寒戰2》之後,再合作莊文强導演嘅《無雙》。今次阿城由警務署長搖身變成一名內斂嘅畫師,跟發哥有唔少對手戲。早前阿城喺紅磡接受訪問,已為 ...


郭富城同周潤發繼《寒戰2》之後,再合作莊文强導演嘅《無雙》。今次阿城由警務署長搖身變成一名內斂嘅畫師,跟發哥有唔少對手戲。早前阿城喺紅磡接受訪問,已為人父嘅阿城表現豁達,更少有談及家事。



問到郭富城到底係做男主角開心,定係做爸爸開心?原本以為佢點到即止,沒想到有感而發話:「老實講我覺得係兩個唔同嘅身份,喺我呢個年紀,我覺得能夠做到爸爸,係上天嘅恩賜。我好感恩,因為我記得50歲嘅時候,跟自己講喺某個年齡到嘅時間裡面,係上天安排咗俾你,仲有自己自身方面,你都拼咗咁多年,我覺得都係時候要穩定,喺自己嘅生活上要改變。」



「我覺得生活上有改變,先至可以令我喺創作空間上,能走得更遠。你有家庭,知道點樣去照顧你嘅家人,點樣愛護你嘅子女、愛護你身邊嘅人。呢種愛,係你以前未結婚,未有小朋友嘅時候,係唔會出現嘅。因為呢啲係真實、開心。」



郭富城話,以前未有家庭負擔時,就算有開心事,都係一笑就過;0依家嘅笑,係有「回甘」而持久:「以前一笑就過,大家見到朋友,笑完就冇,開心就係咁樣。但當你有咗家庭嘅快樂,你嘅快樂係講不出嘅一種溫情,係冇第二啲嘢能夠代替嘅,所以你工作嘅時候,就係因為你有家庭,所以你面對工作嘅時候,要更加用心,有更大嘅動力。為咗你嘅家人,希望做到一個,都是現在嘅爸爸,我覺得依家每一個作品,到小朋友大嘅時候,都能夠分享,希望小朋友能夠知道,爸爸係好用心、很努力。」



講到最近郭富城拍攝《麥路人》時,俾追問老婆方媛係咪有第二胎時,語帶不善(新聞連結:  https://bit.ly/2xxhNFI  ),郭富城解釋因為太入戲。他稱作為戲中三餐不繼嘅低下層人物,對身邊嘅事,反應會好大:「我好少講家庭事,不過同大家分享下,有小朋友係好開心嘅事。但係好多時候小朋友係天俾自己嘅恩賜,都想保護屋企人。無論將來有幾多個小朋友,都係好開心,老實講我係鍾意一個多人嘅家庭,開心嘅家庭,不過暫時唔可以講太多。」



採訪︰何永寧

攝錄︰沈健程



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



右圖攝影︰林德雄

 「以前一笑就過,大家見到朋友,笑完就冇,開心就係咁樣。但當你有咗家庭嘅快樂,你嘅快樂係講不出嘅一種溫情,係冇第二啲嘢能夠代替嘅。」

「以前一笑就過,大家見到朋友,笑完就冇,開心就係咁樣。但當你有咗家庭嘅快樂,你嘅快樂係講不出嘅一種溫情,係冇第二啲嘢能夠代替嘅。」



方媛再為城城懷第二胎。(資料圖片)

方媛再為城城懷第二胎。(資料圖片)
女兒Chantelle剛滿一歲,將會做姐姐。(資料圖片)

女兒Chantelle剛滿一歲,將會做姐姐。(資料圖片)
今年7月城城帶埋囡囡,陪老婆返家鄉安徽。(資料圖片)

今年7月城城帶埋囡囡,陪老婆返家鄉安徽。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!