掃呢頁CODE去手機

2018年9月20日 星期四

余德丞:係余德丞正印?江嘉敏晒腿有嘢呻 __,余德丞,江嘉敏,

江嘉敏否認係余德丞正印。上位小花江嘉敏(Kaman)到將軍澳電視城出席新劇《過街英雄》拜神,提到緋聞男友余德丞曾現身TVB,Kaman說:「見到佢幫江 ...


江嘉敏否認係余德丞正印。


上位小花江嘉敏(Kaman)到將軍澳電視城出席新劇《過街英雄》拜神,提到緋聞男友余德丞曾現身TVB,Kaman說:「見到佢幫江美儀慶祝生日。(冇搵你?)佢係群組報過平安(關心吓佢?)出得院應該冇事。」余德丞留院時不少女拍檔探望他,但有指Kaman才是其「正印」,她否認並指沒有去過醫院,更大呻說:「我冇人追你哋要負責任呀!」對於有指Kaman身形變豐滿,但穿短褲晒長腿的她未有大變化,她說:「我自己覺得冇變,可能同時開兩套劇冇做Gym。(肌肉鬆弛咗?)唔可以用鬆字,應該話係水腫!」

她透露劇中有追打周志康的戲份,為免打傷對方要出動「替手」,笑說:「好驚打傷佢呀,仲有一家大細要養㗎!」她表示劇中演港女,會向男生「搵着數」是家中經濟支柱,問現實中會否想嫁入豪門?她說:「冇諗,順其自然」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!