掃呢頁CODE去手機

2018年9月20日 星期四

阮兒:認拍拖!阮兒中秋帶衛志豪返家鄉:見晒家長 __,阮兒,

等緊你哋好消息!被東網踢爆與衛志豪(Michael)拍拖的阮兒,現身大埔超級城《魚樂圓月慶中秋》活動,她坦言與Michael已拍拖半年多。提到男友如何 ...


等緊你哋好消息!


被東網踢爆與衛志豪(Michael)拍拖的阮兒,現身大埔超級城《魚樂圓月慶中秋》活動,她坦言與Michael已拍拖半年多。提到男友如何追求成功?她稱因之前臉「生蛇」出不到街,多得他悉心照炓而被打動。她亦言男友是追求了一段時間她才答應。因年齡差距?阮兒謂:「冇諗呢樣,但我哋都係屬兔。(定係Michael形象花弗?)都係,所以要多啲時間觀察,同埋你哋都幫我睇住佢呀!」

不過,現阮兒承認兩人拍拖當然對Michael有信心,她稱待中秋節過後會帶男友返家鄉荷蘭探家人,順道為旅遊節目做搜集。問到男友已順利入屋見家長?她稱之前已見過面,媽咪對她選男友都抱開放態度,但她強調未有同居,大家努力工作先。視對方為結婚對象?她稱以前都想早結婚生仔,現就專心工作先。Michael已到適婚年齡?阮兒笑言:「咁你哋幫我好好監察吓佢先。」

另提到與同場莊思明的男友楊明曾傳緋聞,同場可尷尬?她即言:「吓,拍拖?咩尷尬?我哋只係同期訓練班啫,識咗好耐嘅朋友,亦都識思明,佢哋兩個比傳媒更早知我同Michael拍拖。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!