掃呢頁CODE去手機

2018年9月20日 星期四

鬧爆范冰冰忘恩負義編劇瓊瑤:永遠ㄚ鬟命! __,冰冰,李冰冰,瓊瑤,范冰冰,

鬧爆范冰冰忘恩負義 編劇瓊瑤:永遠ㄚ鬟命!
鬧爆范冰冰忘恩負義 編劇瓊瑤:永遠ㄚ鬟命!講起《還珠格格》,一定會諗起20年前最最經典嗰套,趙薇、林心如同范冰冰嗰個版本。最近編劇瓊瑤宣布會翻拍新版《 ...


鬧爆范冰冰忘恩負義 編劇瓊瑤:永遠ㄚ鬟命!





講起《還珠格格》,一定會諗起20年前最最經典嗰套,趙薇、林心如同范冰冰嗰個版本。最近編劇瓊瑤宣布會翻拍新版《還珠格格》,而網上仲傳出新版嘅選角名單,引起網民熱議。但有人就搵返瓊瑤曾經鬧范冰冰「忘恩負義」嚟講喎!




范冰冰因涉嫌簽陰陽合同逃稅,目前仍是下落不明。過去范冰冰靠《還珠格格》「金鎖」一角闖出名堂,呢幾年仲成為大陸一線女星。



不過就算范冰冰已經成名,《還珠格格》編劇瓊瑤仍認為范冰冰係丫鬟命。

原來范冰冰靠《還珠格格》成名以後,曾同瓊瑤簽約。不過瓊瑤公司喺台灣,范冰冰演藝事業就喺大陸,於是簽約冇幾耐嘅范冰冰就想解約。當時瓊瑤仲大鬧范冰冰「忘恩負義」,仲話喺佢眼中范冰冰「永遠是小丫鬟」。



而范冰冰就認為自己唔係因為「金鎖」而紅,仲話劉雪華先係恩師。

膠通消息來源:三立新聞網














鍾意就快D Share啦!