掃呢頁CODE去手機

2018年9月29日 星期六

張秀文:【自覺咪咪堅挺】張秀文晒豪乳益街坊 __,張秀文,

粉絲福利到!無綫小花張秀文到觀塘為代言內衣品牌拍攝廣告,以超低胸裙示人的她大爆酬勞是「開心價」,高達6位數代言一年,她說:「當然希望加碼落去,大家合作 ...


粉絲福利到!


無綫小花張秀文到觀塘為代言內衣品牌拍攝廣告,以超低胸裙示人的她大爆酬勞是「開心價」,高達6位數代言一年,她說:「當然希望加碼落去,大家合作好開心,遲啲仲會有我嘅大張海報張貼喺各門市。」

問到拍攝前可有做甚麼準備功夫?她笑謂:「焗咗幾次桑拿囉!(覺得自己胸部是否堅挺?)幾㗎!聽啲姐姐講沖完涼後按摩淋巴位,30歲後就會見到有按同冇按嘅分別喇!」

談到對內衣要求,她更不諱言:「貴嘅其實着重花款,絕對可以當外衣着,而我注重花款之餘更顧及承托力,(胸)咁大舊肉皮膚又薄,有時着吊帶幼啲都覺得唔夠力去對抗地心吸力呀!冬天我會着包實啲嘅款,同埋做運動時會郁吓郁吓,一定要着運動內衣。大家唔好覺得貴,就唔捨得換走舊嘅內衣,因為舊嘅內衣再冇承托力喇。」她又謂廣告內包括短片,自己會與女士們分享護胸及選購內衣小貼士「益街坊」。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!