掃呢頁CODE去手機

2018年9月29日 星期六

女神男神:【色戒】意球隊用執波女 性感兼未成年 __,女神,

(互聯網)延伸閱讀:【色戒】俄勁旅「裸照」宣布主將受傷https://bit.ly/2NNoT3D 「執波仔」呢個詞語大家叫慣叫熟,不過嚟緊可以要改口 ...


(互聯網)


延伸閱讀:

【色戒】俄勁旅「裸照」宣布主將受傷

https://bit.ly/2NNoT3D 

「執波仔」呢個詞語大家叫慣叫熟,不過嚟緊可以要改口叫「執波女」!意大利丙組球隊維琴察最近搞搞新意思,將慣常用嘅「執波仔」全部撤換,改成一班衣着性感嘅「執波女」代替,呢個舉動喺意大利球壇引嚟極大爭議,事關呢班「執波女」全部着晒小背心加熱褲,造型非常Sexy,更加大問題係佢哋全部都係未成年少女,難怪會畀全世界炮轟。

面對各界批評,有超過100年歷史、97年贏過意大利盃冠軍嘅維琴察就解釋,話所有「執波女」都係來自一支排球隊嘅U16隊員:「我哋呢個安排係為咗提升對女性運動嘅關注,呢班細路女唔應該受到批評,佢哋嘅衣服亦係一般青少年日常所着,完全唔係暴露。」就連排球隊亦發聲明話,對外界嘅反應始料不及,呼籲大眾應該由運動角度去睇呢件事喎!

延伸閱讀:

【色戒】俄勁旅「裸照」宣布主將受傷

https://bit.ly/2NNoT3D 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!