掃呢頁CODE去手機

2018年9月29日 星期六

江若琳:江若琳遠距離影水着:唔好問點解! __,江若琳,

小編會幫你「拉大」番啲相喇!藝人江若琳今個月30日就31歲喇,近日佢就孖住男友蕭潤邦去咗泰國布吉旅行過生日。江若琳喺社交網大晒泳衣相,雖然款式未算好性 ...


小編會幫你「拉大」番啲相喇!


藝人江若琳今個月30日就31歲喇,近日佢就孖住男友蕭潤邦去咗泰國布吉旅行過生日。江若琳喺社交網大晒泳衣相,雖然款式未算好性感,但都露腰兼凸顯身段。見到相片大部分都遠距離拍照,或者半身浸在水中,佢就解釋話「天好藍,水好藍,我套泳衣一樣藍,唔好問我點解次次泳照都咁遠!因為我好害羞。我在布吉天氣晴。曬到就快變燒豬。」此外,見佢孖住男友外出夜巿豪食,佢都不敢留言話「又開始我既飲飲食食!食食飲飲之旅啦」男友仲同佢玩男友視角拍照,呢對情侶真係SWEET都爆呀。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!