網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月6日 星期四

新聞之花:【新聞小花】梁凱寧羅鈺文麥詩敏閨蜜遊 __,羅鈺文,

同事變閨蜜真係難得!前無綫兩大女神主播周嘉儀與黃紫盈近日齊投身亞視做主持,雖然無綫又再少咗兩位索主播,不過仲有唔少年輕小花撐住,好似麥詩敏(Glori ...


同事變閨蜜真係難得!


前無綫兩大女神主播周嘉儀與黃紫盈近日齊投身亞視做主持,雖然無綫又再少咗兩位索主播,不過仲有唔少年輕小花撐住,好似麥詩敏(Gloria)、梁凱寧(Maggie)、陳嘉欣(Kennie)、賴凱靖(Rachel)等都係潛力女神。

女播們喺鏡頭前都正經報道新聞,盡顯專業一面,但其實佢哋私下都有一顆少女心。好似麥詩敏、梁凱寧同已離開無綫嘅羅鈺文就唔止係好同事,而且仲係感情好好嘅閨蜜。早前,佢哋3個就約埋一齊去越南河內旅行,參加烹飪課程之餘,仲去埋下龍灣坐船睇風景,認真識歎!3位靚女喺螢幕前端莊大方,但私下就打扮樸素,以淡妝示人,唔少網民都大讚佢哋有另一番味道!

據知新崛起小花之一嘅麥詩敏住西貢獨立屋,家境不俗。講到最為人熟悉嘅,一定係佢報道中東呼吸綜合症(新沙士)最新情況時,竟然「食螺絲」,口窒窒爆出一句「泰國確診中東呼吸中級綜合呼吸中東呼中級綜合呼吸綜合症」,令唔少網民笑爆嘴!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!