網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月6日 星期四

亞姐2018:【落選港姐收容所】亞姐佳麗有驚喜? __,亞姐,港姐,亞洲小姐,

佢哋都有個共通點~《2018亞洲小姐競選香港賽區》十位入圍佳麗在大埔亞視總台見傳媒,佳麗質素似乎比以往好,不過有半數佳麗參加過港姐面試或其他選美活動。 ...


佢哋都有個共通點~


《2018亞洲小姐競選香港賽區》十位入圍佳麗在大埔亞視總台見傳媒,佳麗質素似乎比以往好,不過有半數佳麗參加過港姐面試或其他選美活動。

2號梁雪瑤(Sheryl)、3號張靜茵(Anita)、5號蘇頌筠(Dusty)、9號李芷菱(Camilla)四人先後參加過港姐面試,可惜全部未能入圍,屢敗屢戰,精神可嘉。任職模特兒的1號賴嘉瑩(Karen)則參加過《Miss Amazing 環亞美神大賽》外,更曾是香港青年隊排球隊成員。

5號蘇頌筠對於曾參加港姐面試表示:「冇話特別想參加邊個選美,純粹想畀自己有新挑戰同突破。(驚唔驚再輸?)冇話贏輸,只係想攞個經驗,踏出呢步已經難能可貴,青春唔可以留白,做過唔成功都唔可以畀自己留有遺憾。」

9號李芷菱除了參加過2018香港小姐面試,更參加過2017中國小姐大賽,她說:「由細到大都喜歡演戲,希望透過呢個渠道完成夢想,希望突破自己成為一個演員。青春好寶貴,要把握青春去選美,參加得選美都有自信。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!