掃呢頁CODE去手機

2018年10月9日 星期二

陳家樂:陳家樂半年執300萬 睇中千五萬筍盤上車 __,陳家樂,

家樂豬籠入水,終於就快等到車一日喇!英皇藝人陳家樂10月12日將32歲生日,他因拍無綫劇《逆緣》而人氣急升,入行15年終於遇上事業春天,近半年來電影、 ...


家樂豬籠入水,終於就快等到車一日喇!


英皇藝人陳家樂10月12日將32歲生日,他因拍無綫劇《逆緣》而人氣急升,入行15年終於遇上事業春天,近半年來電影、劇集工作主動敲門外,更不時獲邀出席品牌活動及代言,身價「幾級跳」豬籠入水。英皇方面亦有感家樂勤力又聽話,已下令予以力捧,望他能繼謝霆鋒及陳偉霆後,穩佔影壇小生一席位。

家有喜事急換樓

出名孝順的家樂回復單身後,一直努力照顧家人及寄情工作。慳家的他一直想買樓當業主,加上妹妹年底出閣後未有打算搬出,家樂眼見經濟條件穩定,近日四出「搵筍盤」望改善家人居住環境。日前下午他被發現偕同父親現身馬鞍山一間地產公司門外,兩父子視察附近環境兼密密斟,未幾即會合一名女經紀徒步到附近屋苑睇樓。

據悉,陳家一直於馬鞍山區扎根,故家樂亦不希望搬離該區。睇樓當日他睇中一個向海的低層單位,雖然私隱度不足,但單位間格實用開揚,陳父睇樓期間不斷點頭,兩父子更一度走出客廳露台研究,似乎相當滿意。其後家樂與爸爸再往附近茶餐廳撐枱腳,見二人不停計數,似乎想盡快回覆地產經紀。

事後東網於地產網發現該單位放售,建築面積約千呎,叫價約1500萬元,不過觀乎家樂過去半年收入,保守估計約有300萬,買樓及供樓應該不成問題!

林超賢大讚捱得

目前家樂同時拍電影及電視劇,雖然休息時間少,但相當捱得。有指他繼年前的《破風》後,再獲林超賢睇中,將夥拍男神彭于晏演出製作費逾6億人民幣的大片《緊急救援》(暫名),其他演員尚有《紅海行動》的「大隻佬」王彥霖及《如懿傳》的「嘉貴妃」辛芷蕾等。該片下月正式開鏡,先到廈門、廣西等地取景,農曆年前後再移師墨西哥拍攝海底及爆破等場面。戲中家樂需潛水救人,不諳水性的他已密鑼緊鼓跟教練練水,林導大讚他說:「家樂同《破》片時比較,成熟咗、鬥心強咗,我睇好佢,不過開工後一定唔會錫住佢!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!