掃呢頁CODE去手機

2018年10月9日 星期二

陳凱琳:同鄧麗欣嗌交!陳凱琳激動爆粗 __,凱琳,鄧麗欣,陳凱琳,

Grace同Stephy當街嗌交,仲激動到爆粗!改編自年前哄動全城,解款車馬路跌錢案的電影《起底組》,由鄧麗欣(Stephy)、陳凱琳(Grace)、 ...


Grace同Stephy當街嗌交,仲激動到爆粗!


改編自年前哄動全城,解款車馬路跌錢案的電影《起底組》,由鄧麗欣(Stephy)、陳凱琳(Grace)、林耀聲、游學修及鄧月平等主演。第一次參演電影的Grace在戲中突破演出,一場與Stephy的嗌交戲更需要激動爆粗,Grace說:「我未試過做一個比較曳嘅角色,雖然未知觀眾受唔受落,但我決定豁出去。」

Grace的角色為人拜金,愛好名牌和炒股,導致兩姊妹經常為錢爭執。其中一幕,兩人在尖東街頭激烈爭吵,Stephy直指Grace為賺錢甘願做陪酒小姐,二人愈罵愈激、情緒大爆發,Stephy入晒戲、心痛到淚流滿面。

拍畢這場戲,Grace感恩與Stephy合作,亦不介意為電影爆粗,她說:「觀眾好聰明,識分戲內戲外,同Stephy第一次合作,覺得好奇妙,同佢對戲學到好多嘢,佢又好主動教我,大家埋位好快有默契,依家對住佢可以一秒入戲。」至於Stephy則表示平日甚少同人嗌交,所以有感今次的嗌交戲好像拍打戲一樣,聲淚俱下、非常需要體力,拍畢後非常疲累。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!