掃呢頁CODE去手機

2018年10月9日 星期二

【台灣跑步團】跑步去機場?發哥陽明山晨跑 大批傳媒一齊跑 蔚為奇觀 __,發哥,周潤發,

 台灣《蘋果日報》圖片
周潤發(發哥)一連三日台灣之行,本來主要係宣傳電影《無雙》,點知變成「全民運動」。6號抵台,7號一早到大安森林公園晨跑,下午又從南港展覽館搭捷運到市政 ...


周潤發(發哥)一連三日台灣之行,本來主要係宣傳電影《無雙》,點知變成「全民運動」。6號抵台,7號一早到大安森林公園晨跑,下午又從南港展覽館搭捷運到市政府站被集郵。8號一大早又去陽明山路跑。



發哥今日離台,當然傳媒一早預計「陪跑人數」必暴增,果然今早6點半,發哥已出門去陽明山晨跑,大批傳媒亦一早守候,準備跟隨發哥一齊晨跑!

「台灣跑步團」瞬間暴增4倍,難怪發哥一出發已經好開心,且為方便大家跟車,仲將私家車換成保姆車,並歡迎各家傳媒一齊跟跑。

台灣《蘋果》直擊,63歲嘅發哥今早由隨行人員陪同下,6點半離開酒店,身穿呢兩日晨跑必備嘅招牌螢光黃運動防風外套,精神爽利同大家揮手打招呼。問佢今日要去邊?佢就話:「你們就跟著我跑吧。」打趣謂要跑到飛機場搭飛機。講完「一會見」,親切幫大家簽埋名,發哥就上保姆車出發。

發哥知道媒體關心他行程,所以保姆車速度唔快,等大家可以順利跟車,相當貼心。車隊一路來到陽明山,天色原本陰雨綿綿,也逐漸放晴。發哥車隊一路沿著仰德大道上山,7點24分抵達佢噚日嚟過嘅二子坪步道,再同保鑣一同上山,還跟傳媒約好:「我20分鐘後下山,你們在這裏等我。」



不過發哥慢跑上山時,都有部份傳媒跟住跑,無奈發哥腳程快,反而係俾發哥折返遇到,發哥仲笑:「每天都跑,你們就會跟我一樣健康」最估佢唔到嘅係,發哥仲突然倒跑,同傳媒傾偈……



最後返番去起點處,發哥大聲嗌:「等大家都到了補合影給你們!」現場爆出一陣歡呼!



發哥話,佢好喜歡陽明山,所以兩日都嚟,仲建議記者落山之後要做腳底按摩紓緩,又笑大家:「你們沒有運動吼?」提醒跑步重心要往後。至於何時再來台灣?佢話:「秋天吧,秋天天氣好。」最後仲貼心地,跟所有傳媒一一自拍,而大合照亦一如慣例,由發哥揸機。



9點36分,發哥返回酒店,記者問佢餓唔餓?佢話:「要吃了,你們餓嗎?要一起來嗎?」



台灣《蘋果日報》圖片  6點半離開酒店,身穿呢兩日晨跑必備嘅招牌螢光黃運動防風外套。( 台灣《蘋果日報》圖片) 6點半離開酒店,身穿呢兩日晨跑必備嘅招牌螢光黃運動防風外套。( 台灣《蘋果日報》圖片)
精神爽利嘅發哥同大家揮手打招呼。問佢今日要去邊?佢就話:「你們就跟著我跑吧。」( 台灣《蘋果日報》圖片)

精神爽利嘅發哥同大家揮手打招呼。問佢今日要去邊?佢就話:「你們就跟著我跑吧。」( 台灣《蘋果日報》圖片)
 7點24分,發哥抵達佢噚日嚟過嘅二子坪步道,再同保鑣一同上山,還跟傳媒約好:「我20分鐘後下山,你們在這裏等我。」( 台灣《蘋果日報》圖片)

7點24分,發哥抵達佢噚日嚟過嘅二子坪步道,再同保鑣一同上山,還跟傳媒約好:「我20分鐘後下山,你們在這裏等我。」( 台灣《蘋果日報》圖片)
 ( 台灣《蘋果日報》圖片)

( 台灣《蘋果日報》圖片)
 陰雨綿綿( 台灣《蘋果日報》圖片)

陰雨綿綿( 台灣《蘋果日報》圖片)
 ( 台灣《蘋果日報》圖片)

( 台灣《蘋果日報》圖片)
咁嘅天氣之下跑,正!( 台灣《蘋果日報》圖片)

咁嘅天氣之下跑,正!( 台灣《蘋果日報》圖片)
最後返番去起點處,發哥大聲嗌:「等大家都到了補合影給你們!」現場爆出一陣歡呼!( 台灣《蘋果日報》圖片)

最後返番去起點處,發哥大聲嗌:「等大家都到了補合影給你們!」現場爆出一陣歡呼!( 台灣《蘋果日報》圖片)
 你睇,真係好多人!

你睇,真係好多人!
 9點36分,發哥返酒店,記者問佢餓唔餓?佢話:「要吃了,你們餓嗎?要一起來嗎?」

9點36分,發哥返酒店,記者問佢餓唔餓?佢話:「要吃了,你們餓嗎?要一起來嗎?」

鍾意就快D Share啦!