掃呢頁CODE去手機

2018年10月9日 星期二

喬寶寶:喬寶寶夠環保 大仔:當年冇戴袋先有我 __,喬寶寶,

真係笑死!藝人喬寶寶的大仔Inderpal與醫師太太Manjit今晚於九龍灣一間酒樓舉行婚宴,筵開40席,「老爺」喬寶寶不停忙於招呼賓客,更不時與賓客 ...


真係笑死!


藝人喬寶寶的大仔Inderpal與醫師太太Manjit今晚於九龍灣一間酒樓舉行婚宴,筵開40席,「老爺」喬寶寶不停忙於招呼賓客,更不時與賓客影合照。

兩公婆都香港出世

喬寶寶與大仔及新抱齊齊接受東網訪問,三人均穿着印度傳統服裝示人,喬寶寶與Inderpal上身以綠色為主,他笑言:「因為我哋環保團體!」然後Inderpal笑言:「多謝你囉!28年前咁環保,因為28年前你冇戴袋吖嘛!所以多謝你囉!」喬寶寶指印度傳統喜慶都以顏色豐富為主,而今晚婚宴儀式既有中式,又有印度風格。他謂:「其實新抱同個仔都係香港出世,佢哋喺英國讀大學時認識,但讀埋同一間小學,不過唔同班。」

畀足爸爸200分

Inderpal表示給太太100分,問給爸爸多少分時?他識做謂:「梗係200分」問到喬寶寶有甚麼夫妻相處之道傳給仔仔?他謂:「錫老婆囉!咁先會發達,最緊要互相禮讓,無分彼此,尊重是重要的,女人容易會呷醋,尤其印度人,比較傳統,我哋做娛樂圈少不免會有攬攬錫錫鏡頭,好在太太都明白,證明我都仲有market。」

爆女家好有錢

今次已是第四次擺婚宴,之前男女家各自擺了,之前又在英國擺酒,是次婚宴男女家各出一半錢,當晚更有放煙花!喬寶寶謂:「女家都好有錢,新抱係醫師嚟!」問到Inderpal今晚現場會否有表演時,他指是秘密。喬寶寶坦言好感動:「2013年太太到蘇格蘭,大仔做埋爸爸嘅責任,經常帶細佬睇醫生,完全冇怨言,拍拖都不忘照顧屋企、父母,佢好好,我好感動,依家我就等做爺爺。」而Inderpal之後會返蘇格蘭!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!