掃呢頁CODE去手機

2018年10月9日 星期二

陳復生:律師版劉亦菲 陳復生囡囡麥景榕闖娛圈 __,劉亦菲,

陳復生囡囡麥景榕法律系畢業後,以玩票性質為《一帶一路醫藥行》節目擔任嘉賓主持,被讚是律師版劉亦菲。息影藝人陳復生(Katie)曾表示身邊好多朋友想佢嘅 ...


陳復生囡囡麥景榕法律系畢業後,以玩票性質為《一帶一路醫藥行》節目擔任嘉賓主持,被讚是律師版劉亦菲。


息影藝人陳復生(Katie)曾表示身邊好多朋友想佢嘅子女加入娛樂圈,仲話會等佢哋讀完書後自由發展。囡囡麥景榕(Michel)早前港大法律系畢業,近日以玩票性質在幕前工作,為無綫資訊節目《一帶一路醫藥行》擔任嘉賓主持。

現年24歲嘅Michel相當有明星相,曾經被指係「翻版劉亦菲」,原來在求學期間已經不時有人邀請拍戲,更有北京導演有意搵佢拍攝古裝劇,不過自己對法律有興趣,所以當時就選擇以學業為先。

媽咪靚得嚟刁蠻

提到做主持嘅趣事,Michel表示上月跟隨攝製隊走訪新加坡、捷克、匈牙利等多個國家,直言好好玩:「因為讀書成日坐,試過考試時坐足20小時,但做主持可以行來行去,多啲郁動。」問有冇睇媽咪舊作偷師?Michel笑言:「望過吓,因為平時都對住佢。(覺得媽咪如何?)靚得嚟性格有啲刁蠻。(可想過去選美?)屋企唔贊成。」

對於囡囡做主持,Katie指因為見佢完成學業,加上對呢行有興趣,所以畀佢試吓:「有興趣就要support(支持),如果試都唔畀試就好唔公平,就算試咗佢都未必鍾意做幕前。」Katie其實唔太想囡囡做幕前:「希望佢試過之後會乖乖哋返去做律師。」

擇偶要同婆婆啱Key

Michel現時沒拍拖,至於擇偶條件,她說:「最緊要同我婆婆啱Key,有愛心同埋煮好味道嘅嘢食畀我就得喇!」至於跟爸爸何東舜銘已經好多年沒見面,沒有甚麼特別感覺。而嫲嫲十姑娘何婉琪逝世,她也是事後才知道,並指感到遺憾的是:「不能在她生前親自告訴她,我港大法律系畢業同取得港大PCLL(法學專業)證書。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!