掃呢頁CODE去手機

2018年10月27日 星期六

黃家駒:家駒墳墓被塗上簡體字 細佬家強嘆無奈! __,家強,黃家駒,

家駒(右)嘅墓碑被人用黑筆塗污。殿堂級樂隊Beyond主音黃家駒嘅墓碑位於將軍澳墳場,今日有粉絲喺網上post咗家駒嘅墓碑畀人塗污嘅相,相中見到家駒嘅 ...


家駒(右)嘅墓碑被人用黑筆塗污。


殿堂級樂隊Beyond主音黃家駒嘅墓碑位於將軍澳墳場,今日有粉絲喺網上post咗家駒嘅墓碑畀人塗污嘅相,相中見到家駒嘅墓碑被人用黑筆塗污,以簡體字寫道:「爸爸、媽媽、弟弟、姐姐、哥哥、我回來了」等字眼,令在場粉絲亦不忍說:「不好意思打擾一下,請各位歌迷如果有來探望家駒墓地,請別亂寫字在家駒墓地,這個照片是今天發生事情,謝謝大家明白!」其實家駒嘅墓碑唔係第一次被人塗污,所以更令粉絲心痛!

之後,家駒嘅細佬黃家強接受東網電話訪問時表示:「希望大家自重,我哋冇辦法24小時睇住啲地方,同埋睇啲字迹好似係啲小朋友寫,可能佢哋唔係咁理智。其實都好難追究!好多謝啲歌迷幫我清潔咗,我都會再去睇睇。」他又表示上次發生同類事件是有心刻意破壞:「今次寫嘅文字上都唔係咁破壞性,好似小朋友寫嘅字,所以我覺得唔係好嬲,但無奈!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!