掃呢頁CODE去手機

2018年10月27日 星期六

與白眼女星重修舊好 佘詩曼:後生唔懂事 __,佘詩曼,

阿佘憑《延禧攻略》入圍華鼎獎最佳女配角,她直言是意料之外。
阿佘憑《延禧攻略》入圍華鼎獎最佳女配角,她直言是意料之外。佘詩曼、周家蔚及李靄璣等昨晚出席時裝品牌活動,阿佘雖然穿上貼身裙騷長腿,但仍不夠超deepV ...


佘詩曼、周家蔚及李靄璣等昨晚出席時裝品牌活動,阿佘雖然穿上貼身裙騷長腿,但仍不夠超deep V的好友周家蔚搶鏡。阿佘早前接受《魯豫有約一日行》訪問,大爆當年爭視后時曾被對手白眼。阿佘當年對手有鄧萃雯、張可頤及黎姿等,雯女日前已回應︰「嗰個實唔係我,我散光㗎!乜都睇唔到。」



阿佘昨日亦還雯女一個清白︰「首先要講嗰個絕對唔係雯女,因為佢係一個我好欣賞嘅演員,仲同我一間中學,係我師姐,大家唔好有誤會。因為上清談節目,個主持問到我至講番件事,目的唔係要傷害任何人,不過你上得節目,如果乜都話冇,呢個唔會係好睇嘅訪問。」



阿佘(右)10年與鄧萃雯爭視后,兩人被指全程零交流。資料圖片 阿佘(右)10年與鄧萃雯爭視后,兩人被指全程零交流。資料圖片
周家蔚昨deep V上陣,原來老公洪天明也不知情。

周家蔚昨deep V上陣,原來老公洪天明也不知情。
林奕匡老婆李靄璣昨晚亦性感上陣。

林奕匡老婆李靄璣昨晚亦性感上陣。

「年輕唔懂事」

阿佘指事件已經事過境遷,多年後她與「白眼」女星關係亦修補了︰「𠵱家同嗰個人變得好好關係,人總會成長,可能以前大家年輕唔懂事,之後都有合作過。」問到現在是否沒有人敢再白眼她,阿佘笑說︰「𠵱家有人再白眼我,我會整到佢笑為止。」



近日阿佘憑《延禧攻略》角逐華鼎獎最佳女配角,她開心說︰「係意料之外,其實得獎與否唔係最重要,但第一次演奸角就得到大認同好感恩。」至於會否演奸角演上癮?阿佘覺得見好就收︰「唔係怕演奸角,只係想試多啲唔同戲路。」



周家蔚昨日deep V上陣,她笑言出門口時有着披肩,所以老公洪天明也不知情,她又言:「之前同老爺(洪金寶)去康城都着過低胸裝。」提到阿佘入圍華鼎獎,周家蔚大讚對方勤力:「佢IQ同EQ都爆燈,我哋姊妹有乜事都會問佢。」

採訪︰馬建華

攝影︰沈健程




鍾意就快D Share啦!